Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 34

Gestart door Stefan, 7 maart 2011, 09:08:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

@stony.
mooie wagen zo kerel.
echt een verbetering, nu nog zakken van achteren :q
Truckertje

Dennis Postma


Joey Voormolen

@ nicole ben niet zo fan van angel eyes. Vind het orignelen mooier.
Lowered M3C GT

Nicole

Ik kan ze "gratis" overnemen/krijgen. Als ik ze moest kopen had ik het er ook niet voor over hoor haha.
Ik ga even kijken wat ik er van vindt Y .
Mijn eigen koplampen hou ik zowiezo, als ik het toch echt niks vind, of er gaat wat kapot dat kunnen die er weer in Y .
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ericmd

let er even op dat alle ledjes in de ringen het doen Nicole. ik heb de mijne net voor het RTC weekend geplaatst en ik vind ze persoonlijk wel gaaf hoor ;) ( helaas is er in 1 van de ringen een ledje stuk dus die moet ik vervangen. Beste klus )
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Denman

@Lammert Strakke bak, niet helemaal mijn smaak, maar goed, dat hoeft ook niet perse he ;) Maar hij ziet er wel erg strak uit. Wat betreft de spiegels, ik zou ze zwart laten, aangezien je ook een zwarte/carbonlook motorkap hebt, is het juist wel vet die zwarte spiegels.
mzzls Dennis.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Denman

@Rogier, Ziet er erg vet uit hoor. Nu nog "renault" en "megane" er vanaf voor de ultra clean look. Ik zal een foto van jouw meg even bewerken met oranje velgen, kun je zien of het iets is.

@Maikel, Mooie meg. Ik denk dat de motor vervangen is, omdat het een IDE was. Ik heb een cabrio gehad, een 2.0 16v IDE en die gaf ook veel problemen. Dus dat zal de reden wel zijn waarom er een andere motor inligt. Verder wel grootse plannen, ben benieuwd naar het eindresultaat.
mzzls Dennis.

Rick Santbergen

Rogier zijn auto is een paar pagina's terug al bewerkt met oranje en groene velgen.

Maikel

Citaat van: Denman op 19 april 2011, 09:31:51
@Maikel, Mooie meg. Ik denk dat de motor vervangen is, omdat het een IDE was. Ik heb een cabrio gehad, een 2.0 16v IDE en die gaf ook veel problemen. Dus dat zal de reden wel zijn waarom er een andere motor inligt. Verder wel grootse plannen, ben benieuwd naar het eindresultaat.

er zit een garantie bon (die al verlopen is :P ) bij waarop staat dat er weer een IDE in ligt maar waaraan kun je dat zien in de motor? of is dat moeilijk te zien?
aka. Blackwuppie :)

Denman

Citaat van: Rick Santbergen op 19 april 2011, 14:19:49
Rogier zijn auto is een paar pagina's terug al bewerkt met oranje en groene velgen.

Weet ik, die heb ik ook gemaakt ;)
mzzls Dennis.

Denman

Citaat van: Maikel op 19 april 2011, 14:38:45
er zit een garantie bon (die al verlopen is :P ) bij waarop staat dat er weer een IDE in ligt maar waaraan kun je dat zien in de motor? of is dat moeilijk te zien?

Bij mij stond het op de kap die over de motor ligt. Maar het gaat om de directe inspuiting. Ik kreeg telkens last van sensor storingen. Zoek maar eens op het forum hier, dan kom je wel een aantal topics tegen. Overigens zeg ik dit niet om je angst aan te jagen hoor, niet iedere IDE heeft er last van verwacht ik.
mzzls Dennis.

Maikel

mijn IDE heeft sinds ik hem heb helemaal nergens last van gehad ( de motor dan :P ) en bij mij stond/staat het ook op de kap, je ziet het nu alleen als je heel goed kijkt :P die kap heb ik zwart gespoten :) foto's komen nog zodra ik mn auto terug heb, staat bij de garage te wachten op een onderdeel van een ophanging ofzo :O

Ik heb het topic al een paar keer gelezen maar wat daar gezegt werd heb ik gelukkig ( nog ) geen last van :)
aka. Blackwuppie :)

Rick Santbergen


Rogier

ik laat de logo's achterop zitten, de mensen moeten wel zien wat voor soort auto het is he ;) :P.
en me velgen worden echt geen velle kleur ;) haha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev