Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 34

Gestart door Stefan, 7 maart 2011, 09:08:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denman

Citaat van: Rick Santbergen op 14 april 2011, 15:59:39
Kan jij datzelfde eens doen in het groen Denman? :P

As you wish, ennuh de naam is Dennis ;)

mzzls Dennis.

paikey

#166
ziet er eigenlijk nog nie zo verkeert uit....of heb ik zo'n slechte smaak?
En als je dan toch bezig bent je spiegels ook groen......denk dat dat wel ruig is  :afro:

Rick Santbergen

Bedankt Dennis.

Je hebt een goede smaak Peter.
En zoals ik al verwacht had, groen is  !-! :9~

Denman

#168
Groen staat zeker ook niet verkeerd, maar is al door zoveel gedaan. Oranje is weer iets nieuws, zijn maar weinig auto's met velgen met een oranje hart ;)

EDIT: Zoiets bijvoorbeeld.

mzzls Dennis.


Rick Santbergen


Joey Voormolen

binnenkant van de spijlen gaat niet mooi zijn in mijn ogen.
Dat oranje of groen zal heeeeeeeel vet worden en dat met wat accente terug laten komen in de spiegels bijv.

Toen ik die gele had was ik ook voor groene velgen wezen kijken. stond ook erg vet maar ging toch wel sparen voor een andere wagen dus jammer genoeg nooit van gekomen.
Lowered M3C GT

matthew

@Rogier zo laten zoals het nu is.
Ik vind dat groen echt niks.En zwart moet je ook doen.De velg is al mooi van zichzelf.
En het gaas bij de uitlaatjes is eindelijk af.

@Jeremy
Tja,complete overspuitplannen van vrijwel bijna iedereen hier gaan uiteindelijk niet door.
Geniet gewoon van je auto en kleine verlaging met leuke velgen is meestal al genoeg om er naar eigen smaak een dikkere auto van te maken.


@Nicole
Blijven jullie toch de 2.0 16v rijden?
Zou ik wel doen,ik zou dan eerder de 1.6 verkopen als er 1 weg nog moet en dan zelf de 16v gaan rijden.
Maar de gele staat er ook goed bij weer.

Nicole

Gele ging zowiezo weer weg, moeten nu alleen nog even een dagje tijd hebben voor de APK haha Y
M'n blauwe blijft zowiezo :P

De groene blijft zowiezo eerst wel, áls hij weg gaat, is het alleen voor een liefhebber, niet voor iemand die "gewoon" een megane wil kopen. :)

Dankje! Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy16v

gek ik zat vanochtend toen ik aan het wakker worden was te denken aan oranje achtige velgen voor onder die groene en dan doe 17 inch van een scenic 2 of 17 inch van twingo rs en nu lees ik dit haha hoe ist mogelijk :P

ericmd

Oranje onder de groene ??? sjees dat zal pijn doen aan den oogjes.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Roy (Coup a One)

Heeft iemand een sugestie voor mijn OZ velgen, zit er namelijk aan te denken om ze te laten herstellen (bijv. in 2D stijl) te laten spuiten (mocht 't kwa kosten meevallen, anders komen er uiteraad nieuwe velgen op) :?

Nicole

Citaat van: PFVFDiesel op 15 april 2011, 00:44:24
gek ik zat vanochtend toen ik aan het wakker worden was te denken aan oranje achtige velgen voor onder die groene en dan doe 17 inch van een scenic 2 of 17 inch van twingo rs en nu lees ik dit haha hoe ist mogelijk :P
Dat gaat inderdaad niet staan :neen: Daar verpest je de groene mee :P
Onder zwart staat het goed, maar onder deze kleur groen niet :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ericmd

die groene zou het goed doen met bijv dotz shuriken of met jou gouden velgen aangezien dat goud er toch al in zit.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Nicole

Goud lijkt inderdaad wel, heb ik al eens bewerkt haha bij de groene.
Die shuriken moet inderdaad ook wel staan, staat (ook na bewerking) ook leuk onder mijn megane, dus zal bij de groene ook wel staan.

Alleen andere kleuren gaan er niet bij staan denk ik, omdat hij van zichzelf al 3 kleuren (groen, goud en blauw) heeft in de zon gaat bijv. oranje echt niet staan :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev