Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeremy

Ondanks dat mijn wagentje nu bij de garage staat en ik weinig vertrouwen heb dat het probleem opgelost gaat worden voor zondag ben ik nog steeds van plan om te komen... zolang maar niemand me uitlacht als de wagen telkens uitvalt haha!
Ik krijg alleen niemand overgehaald om mee te gaan... ze vinden het allemaal te vroeg voor een zondag die luie donders... maar als niemand meewil kom ik gewoon alleen !-!

Benjamin Renon

That's the spirit! Kun je ook niet met iemand mee rijden die ook gaat? of wil je per sé met de CC komen?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeremy

Wil eigenlijk wel heel graag met me CCtje komen om dit model ook te vertegenwoordigen voor de club, maar heb al met Erwin afgesproken dat ik met hem mee mag rijden als het autootje niet wil starten.
En op zich kan er nog prima mee gereden worden... het is alleen af een toe uitvallen als de motor wat kouder is en af en toe wat gestotter :)

Dante

#273
@Nicole: Ik heb er ook 2 bij me: 1 van bijna 7 & 1 van 3-en-een-beetje... Misschien dat-ie beter luistert als er gespeeld kan worden..? :huh:

@Jeremy: Goed op toeren houden & snel de snelweg op !-! Op de FAD is er vast wel hulp voorhanden, mocht-ie niet starten ;)

Ik ga ook goed gokken of ik wel aanwezig ben... M'n mannetje komt zaterdag ff alles reinigen... :D
Dus hopelijk start-ie nog daarna... 8)7
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

Nog steeds aan het balen maar ja, vrijdag auto volladen en dan op naar Tsjechië voor hopelijk twee weken fijne vakantie(mooi weer).
Er is wifi op de camping dus mij hoef je hier op het forum niet te missen. Maar kan er helaas niet bijzijn met FAD.

Tedo

@Dante: misschien neem ik de mijne (bijna 5) dan ook wel mee.

Dante

@Tedo: Leuk! Dat klikte volgens mij wel !-!

@Nicole: Oh... Wijsheid van m'n vrouw "Vreemde ogen dwingen..." ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Hmm heeeeeeel misschien komt mike ook wel mee,die vond de sloop eigenlijk ook best wel leuk,maar ja die is "al" 13....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Nou met een beetje mazzel heeft ie dan zijn nieuwe Rc wagen binnen, als Koen dan ook de ab van zijn 107 meeneemt kunnen ze ff een wedstrijdje doen :D :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 juli 2012, 00:06:20
Hmm heeeeeeel misschien komt mike ook wel mee,die vond de sloop eigenlijk ook best wel leuk,maar ja die is "al" 13....

:x  :neen: We hebben geen sloop auto's Michiel 8)7 :)

@ Kindervriend Koen, ik geloof dat je er niet meer onderuit komt :D !-!

Roadkill (Michiel)

Maar goed ga me mandje is vakantie he, dus samen met schoonpa en een fles whiskey de tour kijken is best inspannend :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 juli 2012, 00:21:41
Nou met een beetje mazzel heeft ie dan zijn nieuwe Rc wagen binnen, als Koen dan ook de ab van zijn 107 meeneemt kunnen ze ff een wedstrijdje doen :D :D

Pas op met wat je zegt. Koen zou de kentekenplaathouders bij Colin ophalen. Maar stiekem moest ik ook wel even lachen. :D

Roadkill (Michiel)

#284
Ach ja koen weet dat ik het niet meen,enne als je overstapt naar een andere auto dan een Meg dan mag je wel een beetje gepest worden (btw hij rijd wel nieuwer dan ik,niet dat ik met hem wil ruilen maar het zou wel een leuke vervanger voor kangoo zijn ;) )

@ Koen please neem de kentekenplaathouders mee..... :-*
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev