Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Erwin is iig bereid het op te halen.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

En het is geregeld! de Spullen komen naar mij toe en ik neem ze mee naar Franse auto dag, ik zal die dag ook zo vroeg mogelijk er zijn om dan de spullen alvast op te hangen/neer te zetten. :) ( gelijk een handig hulpje erbij! )
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma


Ard Klok


Rick Santbergen

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  5 juli 2012, 16:33:58
En het is geregeld! de Spullen komen naar mij toe en ik neem ze mee naar Franse auto dag, ik zal die dag ook zo vroeg mogelijk er zijn om dan de spullen alvast op te hangen/neer te zetten. :) ( gelijk een handig hulpje erbij! )

De spullen zijn zojuist opgehaald. !-!


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja het was wel een spannende rit er naar toe, tussen Bergen op Zoom en Roosendaal bleef een wolkbreuk waarschijnlijk hangen waardoor de snelweg helemaal blank was, op de terug weg weer het zelfde verhaal.  :x
Dus Koen, het is maar goed dat jij thuis bent gebleven anders was je zo weg gedreven!  :D

ach ja en op de terug weg heb ik lekker die uitlaat van mij laten gorgelen, de reacties onderweg waren weer leuk!   :q
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Top dat je het gedaan hebt in ieder geval. Indirect heb je Koen zijn leven gered.  8)7

Edwin Postma

Erwin is onze held nu.

Nu kunnen we onze kindervriend behouden 8)7
Truckertje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Dank U!  _o_

Maar was geen probleem hoor, ik doe dit graag voor een club, en Rick en Ik hebben nog even wezen kletsen over o.a. de Evenement in Ede.
Hij vertelde me enthousiast dat het toch een grote doch Serieuze meeting wordt!

Maar goed hij zit nu lekker in Duitsland met z'n vriendin en gaat nog 1 dag naar de grote meeting daar vlakbij de grens van Tsjechië. !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Koentje

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  6 juli 2012, 11:55:43
Dus Koen, het is maar goed dat jij thuis bent gebleven anders was je zo weg gedreven!  :D

En bedankt hee... mijn auto weegt 775kg

Dennis Postma

Er bestaan tankers die zwaarder zijn. Die drijven ook. ;) :q

Koentje


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

1250 ala 1300 kg is nogal een verschil hoor!  l- :D
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Benjamin Renon

Iedereen is welkom deze dag. Of je nu betalend lid bent of niet, kom gezellig naar de Meern.

Is er ook nog iemand die een kentekenmapje mee kan nemen? De mijne is een beetje aan zijn einde aan het raken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev