Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

#180
@Dante: oké! Is dat nieuw aangelegd? Want met Google earth zie je daar weiland (wel met ingetekende wegen). En ga je dan onder de A12 door als je uit de richting Den Haag komt?

@Vincent: je doelt op die parkeerplaats naast dat sportveld?

Dante

#181
@Vincent: Jij bedoelt hier:
A12, afrit 15 'De Meern'

Da's op zich ook een optie.

@Tedo: Op Google Maps zie je daar een carpoolparkeerplaats :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

vincent

volgens mij wel even gek geegt als je het ac restaurant afrijd rechts af de snelweg onderdoor rijd dan na een paar honderd meter aan de rechterkant zit die parkeerplaats

vincent


Tedo

Lijkt me een beter afspreekpunt, omdat het niet te missen en makkelijk van beide zijden te bereiken is, zonder verder door (en dan weer terug) te hoeven rijden.

Dennis Postma

#185
Laten we nou niet nu er afgesproken is dat we ergens gaan verzamelen ineens weer de locatie veranderen. Het lijkt me verstandig de huidige plek aan te blijven houden. Zal straks vanaf de pc de plek nog duidelijker aangeven zodat we allemaal op de juiste plek verzamelen.

Zojuist heb ik de verzamel plek duidelijker aangegeven in de begin post. Inclusief kaart, met dank aan Dante.  !-!

Rogier

Dante een zeer mooie plek om af te spreken, is het al bekend op welk terrein we staan ? daar bedoel ik de parkeerplaats mee, is dit bij het restaurant zelf of op de plek aan de overkant ?. verder heb ik er veel zin in.

gaan de vlaggen en de club banner wel mee ??


Dennis Postma

Daar is aan gedacht rogier, de vlag en de banner zijn er uiteraard bij.

Waar we staan is denk ik afhankelijk van hoelaat we binnen komen rijden. Dan is het gewoon een kwestie van aansluiten lijkt mij.

Roy (Coup a One)

Is de verzameltijd niet wat aan de late kant ;) gezien sommigen eventueelde auto's nog willen poetsen en oplappen, want je hebt altijd wel nakomers waar je op staat te wachten (toch) _o_

Tedo

Je kan je auto toch ook thuis wassen en poetsen, en als je eenmaal op het terrein staat nog wat remstof en vliegjes verwijderen?

Dante

Dat doe ik ook. Ik was 'm op zaterdag & voor zondag heb ik de Show & Shine bij me... :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Citaat van: Roy (Coup a One) op  4 juli 2012, 01:21:05
Is de verzameltijd niet wat aan de late kant ;) gezien sommigen eventueelde auto's nog willen poetsen en oplappen, want je hebt altijd wel nakomers waar je op staat te wachten (toch) _o_

Aangezien de verzamelplek 300 meter van de meeting af is. Kan je dit ook op de verzamelplaats doen. Zijn die personen gewoon een half uur eerder daar.

Christian de Vriend

Ik ga er helaas bij zijn,alle monteurs zijn dan op vakantie,en dus kan mn storingsdienst niet overgenomen worden.

Baal er echt van,als ik de opkomst zo zie  :cry: :cry: :cry:
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin


Robin

Ik kom misschien wel even kijken. Als het lekker weer is en de Seat graag naar buiten wil :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev