Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

@Walter: We kennen het terrein. We waren er vorige week nog...;) Maarreh... Franse Auto Dag trekt wel wat meer dan 60 auto's, hoor ;)

@Frank: Rustig, het was maar een voorbeeldtent...:neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

@Frank wat Dante al zei dit was ff een snel gezocht voorbeeld, en dit soort tenten word heel vaak bij meetings en rally evenementen gebruikt...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Sorry Roy, maar wat heeft de prijs uitreiking van de afgelopen meeting te maken met deze meeting ? vindt het een rare vergelijking. En we kunnen wel gaan roepen we doen dit en we doen dat, en als het er gezegd wordt organiseer het maar lees ik meteen, jaaa!! maar ik zit niet in het bestuur.

Ik zou zeggen, we gaan lekker met zen alle na een afspreek punt (dacht dat Dante er 1 gevonden heeft voor ons allen) en dan rijden we gezellig na de locatie in De Meern en dan zien we wel waar het schip strand.

En dan maken we er een gezellig dagje van !-! dus ik zou zeggen einde ideetjes hoe we daar gaan staan.

Xanquezer (Frank)

Rogier is goed bezig!

@tent,  plz, dont...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Oké één ding. Wij gaan nooit als club een tent op een meeting zetten. Wij kunnen ons namelijk niet verzekeren en voor je het weet ligt die op een auto.

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 30 juni 2012, 23:24:28
Sorry Roy, maar wat heeft de prijs uitreiking van de afgelopen meeting te maken met deze meeting ? vindt het een rare vergelijking. En we kunnen wel gaan roepen we doen dit en we doen dat, en als het er gezegd wordt organiseer het maar lees ik meteen, jaaa!! maar ik zit niet in het bestuur.

Ik zou zeggen, we gaan lekker met zen alle na een afspreek punt (dacht dat Dante er 1 gevonden heeft voor ons allen) en dan rijden we gezellig na de locatie in De Meern en dan zien we wel waar het schip strand.

En dan maken we er een gezellig dagje van !-! dus ik zou zeggen einde ideetjes hoe we daar gaan staan.

Amen! Vooral het eerste stuk. Iets met een spijker en een kop.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Rick Santbergen op  1 juli 2012, 00:27:25
Oké één ding. Wij gaan nooit als club een tent op een meeting zetten. Wij kunnen ons namelijk niet verzekeren en voor je het weet ligt die op een auto.

Dank u! 
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rick Santbergen op  1 juli 2012, 00:27:25
Oké één ding. Wij gaan nooit als club een tent op een meeting zetten. Wij kunnen ons namelijk niet verzekeren en voor je het weet ligt die op een auto.

Kijk dan heb je een punt.... (al kan je ze natuurlijk knettervast zetten he,ook op bestrate terreinen,weet alleen niet of de beheerder dat echt leuk vind... :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nielsjoh

1 - Michiel - MegII Grand Tour
2 - Ard Klok - MegIII Coupe GT
3 - Dennis Postma - MegI ph2 Cabrio
4 - Rogier van Ewijk - MegI ph1 Coupe
5 - Edwin Postma - MegI ph2 Cabrio
6 - Jos Wigger - MegI ph1 Coupe
7 - Roy (Coup a One) - MegI ph1 Coupe
8 - Matthew Melssen - Clio III RS
9 - Nick van Baarsen - MegI ph2 Cabrio
10 - Koen - Peugeot 107
11 - Dante Gussoni - MegI Break
12 - Frank - Meg1 ph1 coupe
13 - Michael Lucken -Megane Coupe
14 - Rebecca Fontijn-Megane Cabrio
15 - Karin Warmerdam - MegI ph2 Cabrio
16 - Pierre v Ewijk  -  Megane 1 ph.1 cabrio
17- Ina v Ewijk + Jonathan -Megane Coupe ph1
18 - Vincent hooijer megane 1 ph 2 cabrio automaat
19 - Jeremy Kop -Mégane II CC fase 1 ovb
20 - Tedo Barthen - Megane II sedan of grand tour ovb
21 - Erwin de Rijke - Mégane II phase I 3 Deurs
22 - Thijs Steltenpool - Mégane 1 Ph I 3 deurs
23- waltervanstraten-megane 2 ph1 3drs
24- Niels Haegens - Megane 1 phase 1 Coupe
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Roy (Coup a One)

Jammer dat het min of meer verkeert wordt opgevangen 8)7

Want ik ben nu instaat mijn naam van de meeting lijst te doen schrappen (en daar heb ik een gesloten meening over Y maar uit beleefdheid plaats ik het hier niet op het forum, ofwel uiten op 'n meeting :neen: maar het zit me met recht wel hoog Y terwijl die personen het zelf niet door hebben welke schade het aanricht)  _o_

Daarbij weet ik wel dat ik niet altijd direct spijkers met koppen sla waardoor mijn verhaal duidelijkheid geeft, misschien zegt duidelijkheid meer dan zwijgen maar zwijgen is ook bloeden!

Inderdaad is ieder vrij om te reageren Y

Dat ik niet in het bestuur zit, wil niet zeggen dat ik het niet wil regelen :neen: (dat doen we vaak wel samen) maar het bestuur heeft het laatste spreek recht, toch _o_  Anders zou er geen bestuur te hoeven zijn ;)

Wie heeft ter plekke de coördinatie? (verkeert geïnterpreteerd) 8)7
Dit is echter de organisatie van de Franse autodag AC de Meern ofwel Citrosport-Saxo Club
Echter mijn excuses hier voor_o_

En als laatste " wat heeft de prijs uitreiking met de meeting van doen" :?
Feitelijk staan ze los van elkaar Y maar wees trots op je club, promoot het naar buiten en laat zien aan de buitenwereld dat ook de RMC de best off drie heeft, dat mag toch wel naar buiten gebracht worden maar het is geen moeten :neen: En daarbij ;) elke meeting komt dit geheel wel tot toespraak, dus direct afkappen heeft geen zin, jullie zijn net als ik ook 'n Megane liefhebber en dan bespreek je dit binnen de club c.q. op het forum of binnen het bestuur Y


Dennis Postma

Zoals het er naar uitziet ben ik ook aanwezig tijdens deze dag.

Persoonlijk voel ik ook wel wat voor het idee waar Dante mee gekomen is. Om met zijn allen vooraf te verzamelen en dan gezamelijk richting de Meern te rijden. Echter moeten we er dan wel met zijn allen voor zorgen dat we bij elkaar blijven en niet ons eigen plan gaan trekken zoals dat in Gronau gebeurde (dat de helft toch afslaat richting terrein terwijl we naar een afgesproken verzamelplek zouden rijden om van daar uit gezamelijk naar de meeting te rijden). Dit omdat we anders het risico lopen dat we als RMC niet bij elkaar komen te staan.

Zoals hierboven al aangegeven is word het gewoon lastig om echt uitgebreid een clubstand op te zetten (hoe mooi het ook zou zijn). Dit dus mede omdat dit evenement redelijk last minute opgepakt is door een andere organisatie. Ik denk dat we er met zijn allen blij om mogen zijn dat dit zo opgepakt is en dat we er op een eenvoudige manier toch een leuke dag van kunnen maken waar onze club goed tot zijn recht komt, ook door gewoon (heel simpel) naast elkaar te gaan staan.

Het enige waar ik wel echt op hoop is dat het weer goed mee werkt en dat er niet van die plassen staan zoals die er vorige week waren. Maar dat is iets waar niemand iets aan doen kan.

Rick Santbergen

Citaat van: Roy (Coup a One) op  1 juli 2012, 13:00:01
Jammer dat het min of meer verkeert wordt opgevangen 8)7

Want ik ben nu instaat mijn naam van de meeting lijst te doen schrappen (en daar heb ik een gesloten meening over Y maar uit beleefdheid plaats ik het hier niet op het forum, ofwel uiten op 'n meeting :neen: maar het zit me met recht wel hoog Y terwijl die personen het zelf niet door hebben welke schade het aanricht)  _o_


Misschien eens tijd om met iemand van het bestuur te praten dan.....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev