Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Ik ga even oppas proberen te regelen.
Wij willen ook graag aanwezig zijn. Y
Zodra het zeker is zetten we ons ook wel op de lijst . :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

Nou we kunnen met een groep al redelijk vroeg daar af spreken,en dan wat breder parkeren voor degene die niet vroeg kunnen zijn? (zonder meteen heel asociaal over 3 plekken per auto te gaan staan... :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Nu ken ik niet direct de ruimte en hoe we het gaan opstellen, vanuit de club Y
Maar ik denk weer wel dat je regelmaat erin moet hebben, ofwel weten waar we aan toe zijn en weten hoe wij ons als club kunnen precenteren _o_

Pesoonlijk is het mischien wel leuk om in een visgraad met de neusen naar elkaar toe gericht (zodat het publiek er tussendoor kan lopen) en dat je ergens in het midden een stend zet, en daarna de visgraad tegengesteld opsteld (en ter hoogte v/d stend, aan de overzijde de 3 mooiste megane's opgesteld) ;) Dan denk ik persoonlijk dat we ons goed presenteren en dat je ook het publiek beter betrekt bij de show, want juist dat is belangerijk :) toch :?
En eventueel 2 of 4 tunig / styling megane's aan ieders uit einde 2 opgesteld (zo trek je het publiek naar binnen van het hart, daar waar het juist om draaid) _o_

Rick Santbergen

Allemaal leuk en aardig Roy.

Maar wie gaat dit regelen met de organisatie?
Wie heeft ter plekke de coördinatie?
Waar komt die stand opeens vandaan?
Wie bepaald wat de mooiste meganes zijn?

Roy (Coup a One)

#124
Rick ik begrijp echt wel dat je mee denkt maar wees creatief ;) _o_

a; Zit ik niet in het bestuur _o_
b; Zal iemand zich moeten op offeren (vrijwillig of vanuit het bestuur) _o_
c; Denk en doe cretief (mischien wel 'n gebruikte motorkap b.v.) _o_
d; Wie bepaald wat de mooiste Megane's zijn --
    Rogier 1e prijs _o_
    Edje 2e prijs  _o_
    Joey 3e prijs  _o_

Heb ik nu vorige week iets verkeerd hier op het forum gelezen / zuig ik te hard op m'n duim 8)7

Benjamin Renon

Ik verwacht dat jouw idee niet gaat lukken, Roy. Het wordt net zoals Gronau aansluiten en er staan. Hier kun je niet een echte presentatie maken. De ruimte zal er best zijn, maar dat moet dan weer terplekke allemaal gezien worden, dan weet je pas wat de organisatie wilt.

Owja het is geen Rogier, maar Rick waarop je antwoordde.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Sorry Benjamin maar die onderste regel heb je daar een vergrootglas bij nodig of is dat 'n zwate streep :D Staat toch echter Rick in mijn ogen --

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rebecca Fontijn

sorry dat ik me er mee bemoei maar ehhmm roy ik vind je opstelling niet helemaal redelijk nu ...
jij gooit een idee op tafel waarop Rick reageert en vervolgens ook Benjamin is het niet zo dat een ieder vrij staat te reageren ????

Rick Santbergen

Citaat van: Roy (Coup a One) op 30 juni 2012, 18:37:59
Rick ik begrijp echt wel dat je mee denkt maar wees creatief ;) _o_

a; Zit ik niet in het bestuur _o_
b; Zal iemand zich moeten op offeren (vrijwillig of vanuit het bestuur) _o_
c; Denk en doe cretief (mischien wel 'n gebruikte motorkap b.v.) _o_
d; Wie bepaald wat de mooiste Megane's zijn --
    Rogier 1e prijs _o_
    Edje 2e prijs  _o_
    Joey 3e prijs  _o_

Heb ik nu vorige week iets verkeerd hier op het forum gelezen / zuig ik te hard op m'n duim 8)7

Het zou zo fijn zijn als de leden eens uit eigen initiatief creatief zijn met zulke dingen.
Deze dag heeft nu eenmaal een simpele organisatie, niet vergelijkbaar met RTC dus er is ook minder te regelen.
Daarnaast ben ik niet aanwezig deze dag omdat ik op Kreuztage ben.

Zoals Benjamin al zei, er zal waarschijnlijk opgesteld worden op binnenkomst. Wil je naast elkaar, zorg dan dat je naast elkaar naar binnen rij.
Verder staat het iedereen vrij om gebruikte motorkappen mee te nemen (past dat in een megane?) en natuurlijk vrij te reageren.  :-*

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Rick Santbergen

Verder staat het iedereen vrij om gebruikte motorkappen mee te nemen (past dat in een megane?)

Net.... moetten de stoelen helemaal naar voor :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Makkelijk zelfs, tenminste in mijn auto dan :D

Maar Roy aan 1 kant heb je een punt, maar dan zal je wel steeds ongeveer de zelfde ruimte moeten hebben, en je zal ook de auto's moeten verkiezen. Aan de andere kant op meetings zoals deze gaat het je niet lukken, je zal zo wie zo de lokatie moeten weten waar je dan staat. Ideetje mijnerzijds,misschien eens een soort van clubtent aan schaffen?? Maar geen idee of daar de financiele middellen voor zijn,maar dan creeer je ook op mindere dagen wel een soort van clubhuis mee.

bedoel zoiets: http://holland-bikes.nl/Partytenten_partytent_garagetent/VOUWTENT_HARMONIKATENT_PARTYTENTEN.htm

Maar goed gaan we nu niet meer naar de ideeenbus?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

meganewal

mensen het is daar zeer ruimmet de punto club hebben we er gestaan met 60 auto s en toenwas de kleine parkeerplaats nog pas 1/4 gevuld
dus ruimte zat

Dante

Daarnaast levert dit ook geen oplossing aan het naast elkaar staan probleem...
Oftewel, wil iedereen zich uiterlijk om 10:30u hier melden, dan rijden we om 10:45u dit kant op !-!
NB: Ik bedoel de carpool-parkeerplaats achter het tankstation, dus van geen enkele kant NIET het tankstation oprijden, maar de borden Harmelen, Vleuten, De Meern-West volgen. Die afrit gebruikt dezelfde afslag als het tankstation, maar splitst zich & dan kom je vanzelf langs de carpool-parkeerplaats
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 30 juni 2012, 21:35:48
bedoel zoiets: http://holland-bikes.nl/Partytenten_partytent_garagetent/VOUWTENT_HARMONIKATENT_PARTYTENTEN.htm


NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ZZZZZEEEEEEERRRRR SLECHTE ERVARING MEE!!!!!!


(nee mn capslock doet het gewoon, ik schreeuw liever tegen dat soort tenten, Josje weet wel waarom.... (en nog wat meer he dennis?))
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev