Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Ik wil anders wel ff vragen of ze rond de 25 plaatsen vrij willen houden?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 29 juni 2012, 10:44:43
Ik wil anders wel ff vragen of ze rond de 25 plaatsen vrij willen houden?

Be my guest. Voor mij is het allemaal moeilijk regelen, want ik ben er die dag niet bij.

Roadkill (Michiel)

#108
Ok heb het bij Citrosport en op de site van de F.A.D. gemeld,hoor het wel ;) Heb het op 25 auto's ongeveer gehouden, staan er nog iets minder hier in het lijstje,maar dan kan er nog wat bij  Y
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Truckertje

Roadkill (Michiel)

Bij Citrosport staan nog maar 11 auto's aangemeld (auto's van club/forumleden van citrosport dus )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ik heb het ook even onder de aandacht gebracht op onze facebookpagina. (Ook als evenement Dante  :q). !-!

Roadkill (Michiel)

Btw zijn er dan ook flyers mee??? Ben ze de vorige keer vergeten te vragen (Nijkerkerveen) en zie een paar leuke Megs bij mij in de buurt rond rijden....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 29 juni 2012, 12:24:58
Ok heb het bij Citrosport en op de site van de F.A.D. gemeld,hoor het wel ;) Heb het op 25 auto's ongeveer gehouden, staan er nog iets minder hier in het lijstje,maar dan kan er nog wat bij  Y

Mailen naar iemand van de organisatie gaat vaak veel sneller Michel.
Nu heb je te grote kans dat mensen die niets te zeggen hebben, antwoord geven.

Roadkill (Michiel)

Heb het via het knopje contact op de F.A.D. site gedaan,en zal Randy van Citrosport nog wel een emailtje sturen, bedankt voor de tip heb hier nog geen ervaringen mee ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Goed de mensen van de F.a.d. stuurde me door naar Citrosport,zit nog ff te wachten op antwoord van Randy,maar kreeg al te horen dat er geparkeerd word naar aanleiding van binnenkomst,dus als we als club er willen staan kunnen we het beste ergens gezamelijk afspreken en dan samen oprijden.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Vanuit Den Haag voorbij Woerden voor De Meern zit een tankstation, met over de snelweg een parkeerplaats, die ook van de andere kant te bereiken is. Van daar uit kan dan ook weer de A12 richting De Meern op gereden worden:
https://maps.google.com/maps/place?ftid=0x47c67a814f20ed27:0x4f79ed03747c1f55&q=52.082724,4.9803
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Maar gezien de opkomstlijst lijkt het me alsnog slim ruimte vrij te houden voor zo'n grote groep. Anders krijg je misschien het zelfde probleem als bij de rtc meeting.

Dante

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 29 juni 2012, 21:59:13
...dat er geparkeerd word naar aanleiding van binnenkomst...
Het is niet "onze" meeting, Dennis. Dan denk ik dat jij, als onze voorzitter, maar even met CitroSport moet gaan babbelen als er plekken vrij gehouden moeten worden... ;)

Anders kunnen we ook aan de A12 een half uur voor aanvang afspreken...!-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Citaat van: Dennis Postma op 30 juni 2012, 06:55:55
Maar gezien de opkomstlijst lijkt het me alsnog slim ruimte vrij te houden voor zo'n grote groep. Anders krijg je misschien het zelfde probleem als bij de rtc meeting.

Aangezien de huidige organisatie het snel over heb genomen van de peugeot206 club, kan je niet veel van hun verwachten kwa organisatie.

Gewoon zorgen dat je op tijd ben en samen binnen komt rijden. Dan hoef je onze zorg niet bij hun neer te leggen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev