Advertenties


CD-Spelers met Bluetooth ?

Gestart door Wesley, 26 november 2005, 23:09:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wesley

Beste mensen,

Toevallig zat ik DGB te kijken en zag daar een cd-speler met bluetooth zodat je je telefoon eraan kunt koppelen.
Gebruikt iemand dit systeem al ?

En weet iemand een site waar ze gewoon zeg maar een lijst hebben met die cd-spelers om te kopen, ik kan er namelijk niet zo erg veel vinden op internet, ik zag er op pixmania eentje voor 155 euro en voor de rest is het alleen maar pioneer van 500 euro. Dan zouden er toch ook cdspelers moeten zijn die daar tussenin liggen of is deze techniek zo nieuw ?

Jesse

www.carmedia.nl
www.rondevries.nl

Die jij bedoelt is dacht ik de Pioneer 70BT, net uit :)

Timo Zuiderduin

is het nieuwste systeem van Pioneer.
Ik sprak toevallig die Man van Pioneer die ook altijd bij DGB te zien is.
hij vertelde me al dat het in een van de DGB wagens ingebouwd ging worden.

maar ik zou zeggen, wacht ff een paar maanden en dan wordt dat systeem alweer een stuk betaalbaarder.

Of koop gewoon een los bluetooth setje van Nokia, die dingen werken perfect.!! en gaan ook gewoon via je speakers.

xforce

Ik heb die Pioneer versie gekocht voor 550 euro.
en hij bevalt zeer goed :D

mja mooi spul is het wel :D

dusja als je er vragen over hebt, voeg me maar toe op MSN

Michel Cijs

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 26 november 2005, 23:22:22
is het nieuwste systeem van Pioneer.
Ik sprak toevallig die Man van Pioneer die ook altijd bij DGB te zien is.
hij vertelde me al dat het in een van de DGB wagens ingebouwd ging worden.

maar ik zou zeggen, wacht ff een paar maanden en dan wordt dat systeem alweer een stuk betaalbaarder.

Of koop gewoon een los bluetooth setje van Nokia, die dingen werken perfect.!! en gaan ook gewoon via je speakers.


vrijdag heeft een vriend voor mij de nieuwste versie gekocht van 350 euro

als je een cdspeler en een carkit apart koopt ben je evenveel kwijt, en ik moet zeggen werkt perfect en ziet er goed uit ;D


Coupe Apeldoorn

De spelers van pioneer zijn zeer strak en werken redelijk.
De verbinding tussen mobiel en radio is niet altijd even goed. mijn d500 op de pioneer klonk redelijk, maar mijn nokia klonk erg slecht.

Ik heb nu zelf een full-duplex. parrot ck3000 tussen de radio geklikt en dit werkt tig keer beter, de stekkers van de parrot zijn gewoon iso en je kan deze dus zo tussen je radio knallen... echt een aanrader..

wil je echt een super radio met bluetooth dan is de nieuwe p55bt beter dan de 70bt en ook de nieuwste avic x1r bluetooth is een aanwinst in elke auto....


wess



http://www.parrot.biz/products/index.php?id=rhythmnblue

dit is ook een net apparaatje. ik heb er ff bij staan kijken.  :D  ;)  ;D  8)

solidsjakie

Je kunt ook een bluetooth carkit achter je bestaande radio plaatsen, als deze mute ondersteund.

Ik heb een Parrot CK-3000. Deze gaat over de boxen van de radio en mute automatisch het geluid van de radio. En deze zijn niet zo heel duur.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev