Advertenties


ice op de plaats van achterbank

Gestart door V., 8 april 2005, 02:12:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V.

hey iedereen,
ik ben nu bezig met mijn ice op de plaats van men achterbank te steken.
dit is in een m?gane classic phase1. ik heb 2calibers van elk 600w en een caliberversterker en condensator.
nu heb ik mijn achterbank al uitgebroken, maar weet ik niet goed hoe ik de hele constructie vast kan zetten in de wagen. heeft iemand van jullie enig idee hoe ik dat het beste doe voor de veiligheid? kwestie van geen sub in men nek te krijgen bij ongeval of remmanouver.
ik zou de mdfplaat ergens moeten kunnen vastmaken zodat ik de rest van de constructie verder kan afwerken.
mag ik eigenlijk mijn achterbank omvormen naar ice?

greetz,
V.

peterachterop

tuurlijk mag dat moet je wel even je gordels voor de achterbank verwijderen.
Hoe je dat allemaal bevestigd.

Probeer het eens te bedenken als je er niet uitkomt kijk eens in het projecten gedeelte van popke of zoek even in het audio gedeelte naar zijn achterbank.

Tuned





bij mij zit de contructie van hout vast geschroefd aan de auto...

bij jan is dat volgens mij ook het geval, met hout wat regel werk bevestigen en daar de plaat tegen aan



volgens miij moet he basis idee wel het zelfde zijn dan..

hier de ICE van POPKE




Cabrio-DriverTU

in belgie mag het zeker  ;D

heb in mijn vorige wagen ook de achterbank verwijderd en was volledige ICE wat daar zat
nooit geen problemen mee gehad

V.

bedankt jongens.
dit zal me toch al iets verder helpen.
ik zal de foto's van de veranderingen wel effe op het forum zetten eens dat ik er volop aan bezig ben ;-).
hopelijk lukt dit zonder al te veel problemen die de kop opsteken.
greetz,
V.

Erix

Gordels zitten toch vast met een redelijk stuk draadeind in de bodem... als je nu je bodemplaat van je meubel op dezelfde manier vast zet (goed uitmeten waar de gaten moeten komen)... mooie bout met een revet erdoor. Je meubel komt dan echt niet meer van zijn plaats als de revetten groot genoeg zijn.

Zet je hem los of klem.... weet je nooit wat er bij een ongeluk gebeurd. Kun je natuurlijk proberen ... maar dat ben je denk ik niet zo van plan met je auto-tje denk ik  ;)
ZX-Audio · the finest audio products around

V.

nee, kben ni echt van plan om een ongeluk te doen, maar je weet nooit wat iemand anders gaat doen h?.
net zoals die vrouw die plots uit een klein landweggetje voor men neus stond :-s
je mag zelf supervoorzichtig zijn, er zijn altijd anderen die er zich niets van aantrekken spijtig genoeg.

alvast bedankt voor de tip ;-)

greetz,
V.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev