Advertenties


angel eyes werken niet

Gestart door zattara, 22 april 2011, 23:47:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zattara

Ik heb vanmiddag mijn angel eyes gemonteerd op een renault megane coupe fase 2
en nu hat ik enkel mijn dimlichten aangesloten deze deden het allebei toen wilde ik mijn ringen aansluiten.
trek de zwarte ronde dop van de aansluiting eraf met de 2 draden zodat ik enkel nog 2 draden hat van me ringen.
maak ze vast test ze en deden het vervolgens meet ik de stroom en doen me koplampen het niet meer.
erg vaag..
maar vervolgens heb ik ook geen weerstand meer.
ik denk ow zekeringetje geklapt maar dat was niet het geval.
nu brand mijn rechter wel en me linker niet.
ik dacht mischien is het me stekkerttje van me dimlicht dus die wissel ik om met me andere koplamp en dan doet hij het gewoon.
waarneer ik de stroom doormeet met me "kabelboom"om het zo maar te noemen ( dat ding waar je orginele lampen ook inplugt) heb ik gewoon weerstand.
maar zodra ik hem op me lampen aansluit meet hij geen weerstand.

lampje gecontroleert en die was ook niet doorgebrand.
kent iemand dit probleem of heeft iemand suggesties?

Roy16v

volgens mij zijn links en rechts appart gezekerd,

anders stekker aan de niet werkende kant pootje krom?
massa goed?

Den

#2
Volgens mij heb je een aantal draden omgedraaid. Als je 2 x een plus op een lampje zet doet tie het niet. Zet je vervolgens een andere lamp aan met een plus en een min kan het andere lampje dit zien als een min.
Zo kun je hele rare storingen krijgen.
Je moet ook geen weerstand meten maar 12v of massa ;)
Weerstand kun je gebruiken bij zekeringen of lampen met een gloeidraad.
Enkel de min uitpiepen, doormeten op de cas en dan multimeter op de cas en stadslichten aan, plus meten, aansluiten op je ringen.
Vervolgens dimlicht aan met hetzelfde verhaal alsmede het grootlicht. Als je dan elke plus te pakken hebt je minpunten voor de lampen in orde maken.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy16v

ik blijf het moeilijk vinden een electro diagnose storing te stellen als de auto er niet staat.
wel goeie ideen den,jij bent ook al zon nacht waker als ik.

Den

Hehe slapen is voor mietjes toch ?
Daarbij internet is te groot om overdag te zoeken naar aparte dingen

Oh ja, ontopic anders worden ze boos ;)
Klets maar raak ? Heb wat leuks
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

sijm138 (jesse)

de lampen links en rechts zijn apart gezekerd.
als links achter je verl niet meer werkt plus je kenteken verl is de zekering van je stadslicht aan de linker zijde stuk.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

zattara

hmm dank je voor de reacties ik zal er zeker wat mee doen kom ik er echt niet uit laat ik het weer weten..
ik denk persoonlijk als ik draad breuk heb me rode zit een knik aan alleen wel apart als groot licht het dan wel doet naja ik puzzel nog wel even thanks ... zo snel een reactie hat ik eigenlijk niet verwacht:)

Rogier

Eventjes wat stof van deze topic afblazen.

Ik heb sinds 2 dagen dat mijn rechter kant geen normaal licht heeft, overigens heb ik ook geen stadlichten meer dat ik gister avond zag. Waar kan dit aan liggen ? heb van me dimlicht ( is trouwens xenon ) heb ik de lampen al gewisselt en de balasten al gewisselt, links doet het wel maar rechts doet helemaal niks, net of hier geen stroom na toe komt.
Nu heb ik gezien dat deze appart gezekert zijn, alleen de zekeringen zijn allemaal heel, dus ik snap totaal niet waar dit probleem zit.

Afgelopen zaterdag avond knipperde mijn xenon lamp wel erg snel en hoor je mijn balast ook snel tikken, daarna deed de lamp het nog wel alleen zondag was het einde oefening.

Weet iemand misschien een oplossing, of een plek waar ik zou kunnen kijken om mijn lamp weer werkend te krijgen ?

Mvg

Colin

Dus als ik het goed begrijp heb je rechts helemaal geen stroom (aangezien je de balasten hebt gewisseld)? Misschien in de stekker wat corrosie oid? anders even meten of een lamp tussen de plus en min houden. Mocht die het niet doen dan zit het in de xenon.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

Het was inderdaad de stekker, die had corrosie, deze ff weg gehaald en de stekkers afgetaped !-!. Dus het probleem is alweer verholpen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev