Advertenties


17x8,5" achteraan?

Gestart door YVE5, 6 januari 2009, 15:19:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rs50jochem

205/35X18 kan zeker maar hoeft niet.. Als voorband zou dat wel lekker staan maar ik meen dat je een best lage bumper hebt en dus redelijk wat ruimte in je wielkasten.. Ik zou gewoon 215/35X18 nemen, dan kun je je wielkasten mooi vullen als je iets naar benenden schroeft. Met 205 heb je al kans op weer wat optisch verloren ruimte ertussen zal ik maar zeggen (beetje zoals nu als je het mij vraagt)..

Mark Coupe

#31
Van de week vond ik bij ons op het werk nog een set BMW velgen waarvan er helaas 1 mist,
even gekeken en dat was een 8.5Jx18 e.t 43 dus daar een 12mm spacer met
naafgat 60.1mm op gezet (e.t 31) en daarna een 215/35R18 bandje opgedraait,

de eventuele velgen die ik op het oog heb is een 8..5Jx18 e.t 30

vandaag even tijd gehad om het wiel te passen.....

en ja let vooral niet op de bevestiging van het wiel :D.... bmw is 5x120 en de coupe 4x100

maar zo ziet het er uit...









Nou duidelijk verhaal lijkt me, misschien dat er gerolt moet worden ?

Niels van Dijk

Hmm dat zal krap aan worden denk ik.. Misschien is rollen en bumpstops tussen de schokdempers een optie?
Dat had ik ook met mijn brede velgen, en die liepen toen niet meer aan :) Kwa ruimte is het ongeveer gelijk als bij mij toen.
Deze velgen staan er ook wel mooi onder denk ik :q  _o_

rs50jochem

Gewoon randen omrollen en eronder plempen.. Het past, geloof mij.. Ik heb er mee rondgereden op ET17.. ;) En zoals je ziet als het randje omgerold is lijkt het ineens alsnof je zeeen van ruimte hebt.. Alleen bij snelweg een diepe put liep hij aan bij mij aan het ophangpunt vd bumper verder niet..


Mark Coupe

Nou na lang wachten zitten ze er onder .....



alleen nog vrijdag laten rollen achter en dan is hij te zien op de Openingsmeeting
van de RTC te Nijkerkerveen.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev