Advertenties


17 of 18 inch

Gestart door Lars013, 17 december 2008, 19:47:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lars013

Ik heb een megane coupe 2.0 IDE uit 2000. En wil graag andere wielen eronder leggen. Liggen nu 16 inch onder maar wil minimaal 17 0f 18 inch.
Maar ben bang dat 18 te groot word. Heeft iemand hier ervaring mee? Vind de auto nu ook al aardig stuk en dat zal met 18 inch nog wel erger worde!

MVG

Stefan

Ik weet dat er een foto is van een Meg1 cabrio (volgens mij fase 2) met 18inch eronder, dus het kan wel Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lars013

Oke. Weet je toevallig ook of een 2.0 IDE iets lager is dan een normale?

Stefan

Volgens mij niet, maar weet het niet zeker

hier trouwens een foto van die cabrio met 18inch

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

18 inch kan goed,
idd wel platte banden dan dus stugger

een knappe 17 inch met verlaging staat de coupe mijn inziens het beste Y

Stefan

17 inch met verlaging staat idd beter.
In ieder geval beter in verhouding Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lars013

oke bedankt! Thanx voor snelle reactie! Nu heb ik nog een vraagje. ik zou graag blauw licht willen. heb nu phillips blue vision maar die vind ik niet echt blauw. En heb gehoord dat xenoin veel storingen kan veroorzaken. Welke lampen kan ik dan t best pakke?

Stefan

Geen..

Of Xenon of gewoon geen "blauw"  licht.
Al die zogenaamde "xenon" imitatie lampjes vind ik echt nergens op slaan.
Ik heb de afgelopen jaren ook al heel wat van dergelijke lampen getest, maar uiteindelijk is het niks, zeker nu ik echt xenon heb op mijn auto.
Philips Blue visions is wel wat mooier licht, maar je kan het bij lange na niet blauw/wit/xenon achtig noemen.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lars013

Oke! Bedankt iig! Onder jou megane zat 17 inch toch? En was die verlaagd? Probeer ook wat fotos van mijn megane erop te zetten maar lukt allemaal nog niet echt.

Stefan

Bij mij zat er 17 onder ja en verlaagd.
Al was de torsie-as achter een beetje eigenwijs en kon de achterkant nog wat naar beneden eigenlijk.
foto's kan je bijvoorbeeld via www.photobucket.com uploaden en dan daarna de directe link naar de foto kopieeren en hier in een bericht plakken.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

#10
Ik heb er 18inch onder liggen. En daarnaast nog verlaagd middels een schroefset en er spporverbreders van 15mm tussen zitten.

't kan dus zeker wel hoor. ;) Naar mijn mening gemakkelijk.
Maargoed, hangt er ook vanaf of je hem wilt verlagen en hoe laag je hem dan wilt leggen..

Ik vind hoe groter de wielen, hoe mooier.. :P Maargoed, dat is weer smakenverschil. :)

Stefan

#11
ff de ouwe koeien weer naar boven getoverd :q

17inch
205/40/17 en verlaagd (achter nog niet genoeg ivm een tegenstribbelende torsie-as ;()





***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lars013

Oke heb besloten om 18 inch te pakken en xenon laten inbouwen:) Als het klaar is zal ik de fotos erop zetten! Bedankt!

Stefan

Dat heb je snel besloten... ;)

Laat die foto's maar komen Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lars013

Dit topic kan dicht!
slotje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev