Advertenties


zijspiegels

Gestart door cabriolet, 1 mei 2008, 14:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cabriolet

hoe demonteer je de standaart zij spiegels want ik wil de adapter meespuiten in kleur

de spiegel zelf is wel mee gespoten maar de adapter niet

dus is mijn vraag hoe demonteer is alles en zou dit mooi worden omdat de spiegel kap glad is en de adapter en randje van de spiegel is wat grover zwart en dit wil ik overspuiten

(koltieboy) Dennis Kolthof

#1
lees deze maar eens door ;)

http://www.meganeclub.nl/tundes2/faq/spiegels/index.html

en anders gewoon vanaf binnen het kapje weg halen wat er zit en dan als ik me niet vergis 3 moertjes loshalen! dop 10!
dan kun je hem zo eraf halen!

Joost-cabrio

welke kleur moeten ze worden?

ik heb namelijk nog mooie strak gemaakte orginele spiege;s liggen in grijs boreal


Nick Mattheus

wat heb jij nog liggen joost?? :q

geen fototjes van? :)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Joost-cabrio


cabriolet

ja maar hoe krijg je heel de spiegel eraf want dat is alleen het kapje ik moet ook de adapter hebben

Joost-cabrio

via de binnekant zitten 3 schroefjes

cabriolet

ok maar ik heb 1 schroef losgemaakt maar kreeg dat kapje niet los moet je dit omhoog trekken of opzij schruiven

Joost-cabrio

1 torks dan kun je dat plastice kapje recht er af trekken dacht ik en dan zit er achter dat doorzichtige plastice dopje ook nog een schroef pas wel op dat die niet onder in de deur valt.

suc6 ermee

cabriolet

dat kapje gewoon omhoog trekken

Joost-cabrio

volgens mij gewoon na je toe trekken tenminste als je dat ene torks schroefje los heb


cabriolet

is gelukt heb de hele spiegel eraf nu nog het achterkapje los zodat ik het zwarte gedeelte kan schruren

cabriolet

mag ik eigenlijk rijden zonder linkerzijspiegel

Rmc_Jelluh

nee... rechter mag eraf (mits binnen spiegel) linker moet er altijd op zitten..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev