Advertenties


Xenon/bi-xenon

Gestart door RaymondTroost, 31 januari 2007, 18:47:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RaymondTroost

is dat een hind robert ;) je weet dat ik geen lid meer ben he :)

Trouwens hoe zit het met me katvervanger? Heb hem echt dringend nodig namelijk!

Michel Cijs

om nogmaals aan te geven dat de minimale contributie meer dan de moeite is  :q

RaymondTroost

ach ik wil jullie best sponsoren hor of lid worden evnt, maar of het verstandig is om van 2 clubs lid te zijn.. dat betwijfel ik :q Het gaat mij ook nietzo zeer om de clubacties... maar 1 hele belangrijke reden is dat mijn huidige club veel vrienden en kennisen heeft in de omgeving, wat toch ook wel een heel leuk +puntje is.. We zullen elkaar vast nog wel spreken !-!

RaymondTroost

jah.. zo denk jij erover, en ik ook wel een beetje.. maar de meeste clubs willen dit gewoon niet.. Wat ik heel goed kan begrijpen.. Ik heb het hier op het forum ook prima naar me zin, hoop mensen met vertand van zaken en dat bevalt me ook heel erg..

Maar mijn voorkeur gaat toch iets meer uit naar een Mulit Brand Club.. mja ieder zijn ding toch..

cabrio freak

bij een megane kan je de xenon kastjes heel mooi wegwerken
bestuurders kant in de (zekeringskast)
bijrijderskant onder je boardcomputer zo heb ik het ook je ziet alleen de kabels lopen gr rob

Michel Cijs

#20
is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van je blok

mooiste is iig om de kastjes degelijk te bevestigen, bijvoorbeeld met home-made beugeltjes

Bij de mijne zit een kastje aan de buitenkant van de zekeringskast (wilde geen risico lopen met evt storingen, loopt nogal wat spanning door) en aan de andere kant is een beugeltje gemaakt zodat deze voor de computer hangt. Het relais zit op een beugeltje vlak achter de computer. De enige kabel die je ziet is degene naar de accu en die loopt mooi mee naast alle andere kabels die daar orgineel ook lopen  Y


(hier is het nog niet helemaal af, luchtfilter zit er nog niet op o.a., maar je ziet er dus bijna nix van, zoals het hoort ;))

ik zal vanavond ff een filmpje posten hoe het eruit ziet in een ph1 met orginele 16v koplampen  !-!

RaymondTroost

doe dat maar is !-! aangezien ik ook 16v lampen heb.. 8000k had je toch?


peterachterop

hier zitten de leds er ook al in?

Michel Cijs

yep  Y

vrij duidelijk te zien ook volgens mij  ;)

RaymondTroost

heel erg gaaf michel.. je heb me echt overtuigd nu !-! Heel erg mooi vooral me die leds.. Laat ik dan ook maar gelijk vragen waar je die hebt gehaald!

danku voor alle info !-!

Michel Cijs

leds-buy.nl

dan de witte leds 8mm (t10), deze zijn 7000K dus praktisch gelijk aan de xenon kleur  Y

peterachterop

ik zoek voor de mistlampen en verstralers vervangers (beide h1) welke maat moet je dan hebben?

Michel Cijs

daar heb je geen leds voor hoor

voor mistlampen en groot licht kom je toch echt op bluevisions of ook xenon plaatsen ;)

peterachterop

Citaat van: Michel Cijs op  5 februari 2007, 09:43:28
daar heb je geen leds voor hoor

voor mistlampen en groot licht kom je toch echt op bluevisions of ook xenon plaatsen ;)

Ok t zijn dus echt de vervangers voor de normale soort lampen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev