Advertenties


Angeleyes deel 5

Gestart door Jan van Heteren, 7 januari 2007, 11:28:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Probeer het hier eens..

http://www.leds-buy.nl/autolampen-c-67.html

Daar hebben ze ze vast wel..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Oldskool

welke lamp zit er bij de megane coupe fase 1 in(type fitting)? het gaat dan om de angel eyes. want hij brand niet meer blauw hehe. b.v.d. dave

paikey

daar zitten ledjes in.
Dat word solderen!!! ;)

Oldskool

solderen is geen probleem ;). maar h1 zijn toch de standaard lampjes die in een megane coupe fase 1 zitten?  8)7

monteurtje

had nog een vraagje zal wel een dom lompe vraag zijn maar jullie weten het wel denk ik zit te denk om angel eyes te halen van die mooie zwarte nou is de vraag wie weet welke lamp er zo in zit is dit ook gewoon dubbel h1 of gaat het nu naar een andere lamp toe?

mvg corné

Jaap de Jong


Flock

Ook ik heb nu last van condens in mn lampen  ;(
Dat wordt kitten!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

monteurtje

bij schoenen krijg je vocht vreters die werken ook in de koplampen maar thanx dan kan ik gewoon mijn xenon over zetten :P

mvg corné

cabriolet

ja waar stop je die in je koplampen dan en dat verbrand toch anders

monteurtje

dat denken veel mensen lamp warmte maar heb het bekeken en met temp meter gekeken zo warm worden ze niet anders had je ook sporen in de koplampen moeten zien zitten van iets dat brand. maar als je gewoon condens in de coplampen heb zitten kan je gewoon die zakjes in de hoeken in de koplamp leggen achter het kapje waar de lampen zitten en dan nemen die het vocht mee op.

mvg corné

Flock

Gaan we dat eerst proberen ipv kitten, dat kan altijd nog!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

monteurtje

zou wel even proberen gewoon even naar scapino gaan kreeg daar toen ook een doosje mee met heleboel van die dingen.

mvg corné

Flock

Het is idd iedere keer maar een beetje met name in de hoeken, dus hopelijk gaat het lukken met die vochtvreters..

Thanx voor de tip !-!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE


Dirk Kuipers

Heb er geen ervaring mee, maar vond nogwel deze foto van dezelfde aanbieder:
http://i4.ebayimg.com/07/i/000/d1/d0/06d8_1.JPG

Zijn dus gewoon 2 ringetjes die je ergens in kunt knutselen. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev