Advertenties


Angeleyes deel 5

Gestart door Jan van Heteren, 7 januari 2007, 11:28:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Oldskool

en peter achterop red me waarschijnlijk weer ;). waar kun je die ledjes halen als ik vragen mag?

peterachterop

Even zoeken i de topics.

er is al eens iemand geweest die ze heeft vervangen

Marius

de angeleyes zitten er op en alles werkt :)
toch de bekabeling van de orginele lampen gebruikt en zo door geknipt dat die er ook weer op kunnen.

Tijnn

he mensen! ik heb vandaag ook angeleyes aangeschafd maar gelijk erop gezet alleen mijn knipperledjes gaan VEEL te snel hoe verhelp ik dit? als ik mn gevarenlicht aanzet of alarm aan of uit knipperen ze wel normaal :| iemand tips? alvast bedankt!

peterachterop

denk dat er 1 van de stekkertjes niet goed vast zit.

Tijnn

oke peter, maar als ik 1 stekkertje niet goed aansluit dan zou mn alarmlichten toch ook te snel gaan? kheb trouwens 1 kapot ledje hahah waarschijnlijk is dat de boosdoener maar waar bestel je die knipperlichtledjes is er mischien iemand die dat weet want ik heb deze prachtset angeleyes op 100% tuning gekocht maar geen flauw id waar ik mn bon heb gelaten :(

en dan nog wat mischien een beetje domme vraag maar kom je wel door je apk met die angeleyes?

alvast bedankt voor evt info

ciao!

paikey

door de apk kom je wel met deze lichten hoor want ze hebben een E keurmerk dat wil zegen dat
ze gewoon goed en legaal zijn.

cabriolet

ik heb er sind vandaag angel eyes in zitten
Ik heb alleen 2 Problemen

1. Me grill aan de passasiers kant gaat niet lekker onder me knipperlicht (sluit niet mooi aan met me zijkap)

2. Als ik me dimlicht aan heb en grootlicht aanzet gaat me dimlicht uit ???????

zonnetje

1. Mogelijk een keer schade gehad?, Wellicht even met 2 man proberen de lamp op de goede plaats te drukken en dan vast zetten kan een beetje helpen. De pasvorm zou goed moeten zijn dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen.

2. = normaal

Jaap de Jong

2 = kijk in je zekeringkast; zit 1 plaats in waar een plasticen ding in de vorm van een zekering in zit. Symbooltje is een "klein licht" teken". Vervangen met de juiste zekering, kijk ff naar de kleurcode voor de juiste zekering. Als je die erin steekt branden bij groot licht aan beide kanten beide lampen.

edit: dit is bij een phase1 in ieder geval het geval, phase2 weet ik niet.

cabriolet

okej ik zal het proberen maar iemand nog een oplossing om de grill passend te krijgen

cabriolet

me rechter koplamp doen me led ringen het niet meer mar ook aan de zelfde kant me achterlicht niet en me dashbord kastje licht doet het niej iemand ervaring hiermee

Jaap de Jong

#162
zitten behalve die zekering die ik eerder aanduidde ook 4 zekeringen in het kastje voor kleinlicht links, grootlicht links, kleinlicht rechts, grootlicht rechts. Is daar toevallig eentje van kapot of eruit?

Edit: sorry las het verkeerd; dacht te lezen dat je koplamp het niet deed en aan zelfde kant achter ook niet. Ben zelf geen "technicus" maar wat ik altijd doe is:
1. kijken of de lampjes kapot zijn.
2. stekkers goed aangesloten?
3. zijn alle zekeringen nog goed?

cabriolet

ben er uit zekering gesprongen
bedankt in iedergeval

Oldskool

nou is het bij mij zo dat er 1 blauwe ring niet meer brand. en van dezelfde koplamp begint de andere ook al. ik heb gelezen dat je dan je ledjes moet vervangen. maar waar kun je die dingen halen dan? en de prijs ervan? ik hoop dat iemand een antwoord heeft voor me...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev