Advertenties


Angeleyes deel 5

Gestart door Jan van Heteren, 7 januari 2007, 11:28:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meganez

Die zitten er bij ons al tussen,..  lees stappenplan  ;)

Sinds ik ze vervangen heb zijn ze ook niet meer kapot gegaan dus het is niet zo dat er een te hoge spanning over staat.


Meganepower

Ok dan.....als ik tijd heb ga ik er van het weekend mee aan de slag !-!

DonMark

Hey Nils,

Waar heb jij die leds besteld voor de angel eyes en wat zijn de specificaties van de leds, zodat ik de juiste kan bestellen, aangezien jij ze al hebt verkocht.

Mark

Meganez

Ik heb er nog precies 4  !-!

ik heb volgens mij gewoon led ingetikt in google en toen bij een internetwinkel gezocht tot ik de meest krachtige leds kon vinden die er waren, en dan uiteraard de witte. Je hebt 3mm leds nodig (uit mn hoofd). Als je die van mij wil kopen moet je je adres maar ff PM-en.

Meganepower

Nils..........ik heb ze binnen gehad hoor,bedankt daarvoor !-!

R

#20
hoi, ik heb op het net aangepaste black angeleyes gezien,
het zilveren randje aan de zijkant is nu voorzien van een zwart kunststof kapje.
de leverancier beweert dat hij de enige is die deze uitvoering levert. misschien is het wat voor de mensen die zich storen aan de zilveren zijkant.



klik op het plaatje voor leverancier nee, ik heb geen aandelen  :q

groetjes,
R


[mod]Ik heb hem toch maar even in het verzameltopic van de angeleyes gezet...[/mod]

dennis (red-devil)

volgens mij is het geen los kapje hoor maar zijn de lampen zo
als ik het zo lees op de site
http://www.carpartstuning.nl/koplampen%20renault.htm
Red-Devil

Meganez

Misschien hebben ze wel gewoon een hele hoop zwarte stickers op maat laten maken en plakken ze die er gewoon overheen. Ik kan me anders niet bedenken waarom hun de enige zijn die ze met een zwarte rand leveren. Het is in ieder geval wel slim bedacht dan..

R

#23
(@ mod: no problem)

ik zat een beetje te twijfelen,... als je goed naar de foto kijkt zie je rechtsboven waar het zwarte gedeelte begint (wat normaal zilver is) dat er een kunststof kapje is "geklikt" wat nauw aansluit langs het glas, het zwarte gedeelte loopt ook wat bol en loopt over het glas en niet eronder.

Ik denk ook dat de leverancier die deze lampen levert zelf de modificatie heeft uitgevoerd en de kapjes (laat) maken...

slim is het inderdaad wel, ik heb zelf nooit echt begrepen waarom de zijkant nou dat zilveren randje moest hebben, vooral op een zwarte auto vind ik het zilveren randje wat uit contrast staan...

eliatuning

hoeveel komen nu angeleyes
want zie soms verschillende prijzen staan

rather low and slow than high and fast

Sjors

Heb ze even een mailtje gestuurd hoe het nu zit en als het kapjes zijn of die los te koop zijn!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

R

#26
Een los kapje zou wel lekker zijn want ik heb de uitvoering met de zilveren rand (het lijkt wel een beetje zo'n booskijker randje) ;)

@ Eliatuning: Nu die angeleys al een tijdje te koop zijn lopen de prijzen ook uiteen, als je iets wilt kopen is het raadzaam om eerst op het net rond te zoeken dat scheelt je al gauw een paar tientjes...
Er zijn nog bedrijven die dezelfde prijs vragen als in het begin maar daar kan nu echt wel wat van af...

Sjors

Zo'n los kapje zou ik gelijk bestellen. is ook eventueel makkelijker naar de spuiter te brengen  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Sjors

Zijn geen stickers of kapjes.
Ze worden zo geproduceerd  :? Komen ze lekker laat mee dan
Monte Carlo!! aan de Maas!!

RaymondTroost

hehe.. toch maar goed dat ik gewacht heb dan.. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev