Advertenties


100w lampen

Gestart door Greencabrio, 6 februari 2006, 12:05:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

Hallo!

Ik had even een vraag over de 100w autolampen.. Heeft iemand deze erin zitten en is er een duidelijk merkbaar verschil? Zijn de lampen bijvoorbeeld ook witter?

Bal

Ik had in mijn vorige wagens altijd VisionPlus lampjes steken ( van Philips geloof ik), niet te verwarren met Bluevision.

Lichtopbrengst was wel veel beter dan standaard lampen. Ofdat ze "witter" lijken weet ik niet.

Meganez

#2
100 watt lampen geven wel degelijk een heel groot verschil. Een normale lamp is 55 watt dus dat is bijna het de helft.

Alleen zal je zelf veel last ondervinden van tegemoetkomende bestuurder die naar je seinen met groot licht, en politie die je aanhoudt omdat ze denken dat je zelf groot licht voert. Die 100 watt zijn namelijk vaak nog feller als grootlicht en zorgen dus voor veel overlast/irritaties aan de andere bestuurders.. Hoe wit of geel een lamp is heeft niks met het vermogen van een lamp te maken.

Als je echt witte verlichting wil (verlichting die xenon naabootst) moet je is op zoek gaan naar lampen van PIAA (bekend van de bestickering op een subaru impreza wrc) en daar is de extreme white lampen van opzoeken. Heb is een paar voorbeelden van die lampen gezien in steeds dezelfde koplamp units en dat geeft echt super veel verschil (meer als de phillips vision plus)

bas1984

heb nu philips nightguide erin.... beste lampjes  :D

wess

weet je wat pas helpt:.......................... je moet PIAA lampen kopen.   zijn wel onwijs duur, maar wel onwijs veel licht opbrengst (en wit of blauw naar keuze).

Meganez

Zie mijn post ook al wess  ;D :D

Greencabrio

Waar kan je die PIAA lampen halen?

wess

carprojects, lynx car design, misshien andere tunings bedrijven ook wel

Kevin

wat kosten ze dan Wess?  ;)

Remco_B

Ik heb die 100W lampen, geven duidelijk meer licht ja. Je krijgt wel veel seintjes maar als je ze wat meer naar beneden bijstelt valt het wel mee. Het lichtbeeld is namelijk ook anders van die lampen.

wess

Citaat van: Nils (Meganez) op  6 februari 2006, 19:27:59
Zie mijn post ook al wess? ;D :D

POST??

Citaat van: Kevin op  7 februari 2006, 17:23:56
wat kosten ze dan Wess?? ;)

dat varieerd in licht sterkte en intensiteit en kleur en fitting. etc.

Greencabrio


wess

zal ff voor je informeren :D

Greencabrio


Meganez


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev