Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Greencabrio

Dat bedoel ik hart voor de club!! :D ;D 8)

Dennis Postma

ff doorbijten Erik, het zal de moeite waar zijn volgens mij  ;)

Erik22

eindelijk zitten ze erin.. Viel nog aardig tegen om ze goed passend te krijgen.. Alleen nog ff kijken hoe ik de grill er nog iets mooier in kan krijgen.. er staat te veel spanning op waardoor hij iets krom trekt ?? de koplamp aan bestuurders kan staat denk ik iets te veel naar voren en zal naar achteren moeten om het netjes passend te krijgen

Maar het staat super al zeg ik het zelf ;D Foto's komen z.s.m.. moet eerst een digitale camera lenen

Meganez

Als je je voorbumper demonteerd, kan je de plaatjes waar de koplamp overhen schuift wat verder naar achteren zetten (zitten van onderaf geschroeft) Daarna zullen de gril delen ook wat beter passen.

Fungoid

Hallo allemaal ,


Heeft iemand van jullie een idee hoe ik de Angel eyes feller kan laten branden ( de ringen ) ??


Groeten Gert-Jan

wess


Mrtijn

ja ik vroeg t me ook al af maar je kan volgens mij altijd een andere led met meer opbrengst erin doen .

Bij www.conrad.nl kun je verschillende kopen de lichtopbrengst staat erbij

Dennis Postma

Hey Erik, heb je nu al eens een camera geregeld? We worden nu toch wel erg nieuwsgierig  ;)

Fungoid

vind de lichtsterkte erg zwak.......als je bijv naar die golfjes kijkt....zie je overdag overduidelijk dat de ringen branden........bij mij is daar geen sprake van......maar is die leds inzetten erg lastig ?

Greencabrio

Er zijn idd al mensen geweest met kapotte ledjes en die ze vervangen hebben..Je kan ook even met rb cartuning contact opnemen om die vraag te stellen.

Erik22

jaja druk druk druk.. Er moet ook nog gewerkt worden he ;) geduld is een schone zaak :angel:

Michel Cijs

vanmiddag teruggevonden bij mijn meetingpic's van 4 jaar terug.......

megane met aangepaste espace(?) lamp, voorloper vd angel eyes  ;)


Vinne


Dennis Postma

Dat was vroegah  ;D gelukkig zijn de definitieve wat mooier geworden  ::)

Michel Cijs

nieuwe zijn zeker mooi, maar vind bovenstaande oplossing erg creatief en fraai gelukt (lijkt orgineel)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev