Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meganez

@R

Dat ziet er zeker mooi uit :D

Vinne

@R: voor zover ik het kan zien (veel reflectie weer) ziet het er goed uit!
Kun je ons zeggen of je dat zilveren randje goed kunt bereiken? Dit met
het oog op het eventueel zwart spuiten...  :D

Erik22

dat zilveren randje is volgens mij best lastig weg te halen.. als je het zwart wil spuiten, zul je het denk ik gewoon aan de buitenkant van de koplamp moeten spuiten..

Gelukkig is mijn megane zilvergrijs ;)

Meganez

Dat lijkt mij ook bijna de enige oplossing. Alhoewel ik wel denk dat de lak niet goed zal hechten en op de randen snel af zal gaan brokkelen (weet niet of de achterlicht units van Jan v Heteren wel mooi blijven zo maar die zullen wel volledig in de blanke lak staan)

De andere is: het glas van de unit verwijderen en dan van grof naar steeds fijner het zilveren randje weg schuren. Het randje zit er niet voor niks, want omdat de unit zelf niet tot het eind doorloopt ziet het er daarachter nog lelijker uit. Dus moet je vervolgens van binnenuit het glas dit randje weer spuiten in de kleur die jij hem wil hebben, met de hoop dat het er dan maar een beetje goed uit zal zien en niks kapot is gegaan..

Een derde methode is stickers laten drukken in de juiste kleur en vorm om er overheen te plakken..

Michel Cijs

randje spuiten aan de buitenkant

blankelak volledig over de koplamp

mooi mooi  ;D

peterachterop

heeft jan ook op zn koplamp zitten  :D

wess

ik dacht alleen zijn knipperlicht :P

peterachterop


Erik22

volgens mij is Wess erg scherp vandaag :)

wess


Erik22

Goed bezig ;)

Morgen ga ik als het weer het toelaat eindelijke mijn donkere angeleyes erop zetten ;D ;D

peterachterop


Vinne

@ Erik: ik geloof er helemaal niets van

Meganez

Citaat van: wess op 10 februari 2006, 18:51:24
ik dacht alleen zijn knipperlicht :P

En zijn achterlicht units.. wel scherp blijven he wess  ;D

En kan zo'n blanke laklaag over de gehele koplamp van de angeleyes geen kwaad? Zal het licht er niet op breken en zal het heldere glas niet dof worden?

Erik22

het is best koud buiten...  :-\Druk om die angeleyes erop te zetten ;D ff doorbijten maar ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev