Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

caddyladdy

Sorry ik weet dat deze voor de fase 1 zijn, maar ik geloof dat dit ook de rubriek voor de fase 1 is, daarbij komt dat de lampen van de clubsponsor 249 euro kosten en die van mijn link 165 euro. Nu zal er ongetwijfeld verschil zijn in kwaliteit, want anders begrijp ik dat grote prijsverschil niet. Rest mijn vraag of iemand deze al heeft en wat de bevindingen zijn in verband met pasvorm en het materiaal.

Reinier Goorden

#196
De rubriek is voor de megane 1 fasen 1&2. De lampen die jij voor 165 hebt gezien zijn voor de fase 1 en zijn alweer een tijdje uit, vandaar ook het prijsverschil. Deze lampen zijn ook begonnen zo rond de 280 meen ik.  De lampen die onze clubsponsor hier aanbied voor een mooi bedrag zijn nog niet leverbaar en zijn voor de megane 1 fase 2.
Over de pasvorm kun je de zoekfunctie gebruiken, er zijn maar 4 topics a 16 pagina's over de lampen hierin kun je vast je antwoord vinden.


sjender

Hoi,

Ben ze nu ook aan het aansluiten.
Echter kom ik bij het stekkertje verkeerd uit...
Lijkt niet te passen.

Dit komt uit mijn oude lamp:


En dit zit achterop de angel eyes:


Dit lijkt me niet te gaan passen.
Heb ik de verkeerde stekkers?


sjender

OK, tanx dat is duidelijk.
Echter zit ik dan met het volgende...

Je hebt:
Stad
Dim
Groot

Wat is wat op de angel eyes?
Je hebt rood, blauw (en zwart, maar die functie is me duidelijk) en de afzonderlijke ringen.
Ik neem aan dat rood en blauw voor groot- en dimlicht zijn en dat de losse ringen de functie van stadslicht op zich nemen.
Maar is rood dim of groot licht???

En klopt mijn denkwijze?
Zijn de ringen inderdaad bestemd voor stadslicht?

peterachterop

In bovenstaande link staat een tekening, deze heb ik ooit gemaakt en daar hoort t allemaal bij te staan.

sjender

Dat zag ik.
De tekening is me compleet duidelijk en die ga ik dalijk ook gebruiken tijdens het aansluiten.

Jij hebt alleen de kant van de auto getekend.

Ik wilde graag van de andere kant weten wat wat is.

Maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van proberen.
Ik laat wel even weten of het gaat lukken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev