Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

Nou volgens mij is het gewoon een dikke vette photoshop

powerkiter

zijn de phase 2 angel eyes er al we o-) :) dan??

RB Cartuning

#182
Beste leden,

Ik heb zojuist weer contact gehad met de fabriek en de angel eyes voor de fase 2 komen er toch echt. Het is alleen wel later geworden dan gedacht. Over een paar weken is de mal klaar en dan kunnen de eerste setjes gemaakt worden. Ik heb al op voorhand meerdere setjes besteld, maar als jullie een indicatie kunnen geven wie er allemaal interesse heeft dan kan ik beter bestellen.

De prijzen zijn:

1-5 setjes 249,-
6-10 setjes 229,-
11 of meer setjes 215,-

Groeten,

Robert
RB cartuning


Reinier Goorden

Hey Robert, ik ben wel geintereseerd maar heb wel een paar vragen.
- Zijn ze zo aan te sluiten op de originele bedrading?
- Is na montage de hoogteverstelling nog te gebruiken?
- Worden er lampen meegeleverd?
- Zijn het de lampen die jij afgebeeld hebt? (zie bij reichhard wat verschillende namenlijk)

Mario

ey hallo,

ik heb ook wel interesse.
maar wil wel eerst de antwoorden op de vragen van Reinier.
En hoe duur zijn ze dan per stuk?


RB Cartuning

Hierbij even de antwoorden op de vragen:

- Zijn ze zo aan te sluiten op de originele bedrading? JA
- Is na montage de hoogteverstelling nog te gebruiken?Nee
- Worden er lampen meegeleverd?JA, H1
- Zijn het de lampen die jij afgebeeld hebt? JA
- Er zit een E-keurmerk op

Ik krijg ze ook in het zwart maar daar is helaas geen afbeelding van, maar ze zien er precies hetzelfde uit als de chrome natuurlijk. Wil iedereen die interesse heeft zich hieronder inschrijven:

1.naam + kleur
2.
3.
ect.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die graag.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Mrtijn

Volgens mij moet dit de zwarte variant zijn dan'


Boy

Ik vind het wel raar dat er geen reflecterende zilveren rand aan de zijkant zit,
Dit zit volgen mij op alle modellen angel eyes

RB Cartuning

Dat was inderdaad het geval bij de fase 1 angel eyes, maar zo te zien hebben ze besloten om dat niet te doen bij de fase 2.

Zijn er nog mensen die ze willen reserveren zodat ik er een groepsaanbieding voor kan maken?

Groeten,

Robert
RB cartuning

Nopi

Ik heb ook interesse (in de zwarte), maar hoe zit het met de pasvorm, ik heb wel eens verhalen gehoord dat de eerste versie niet altijd even goed past...

RB Cartuning

De pasvorm van de angel eyes voor de fase 1 was gewoon goed, alleen als je auto een tikje heeft gehad aan de voorkant dan kan het zijn dat het niet helemaal past. In dat geval ligt het dus niet aan de angel eyes.

Ik geef ook gewoon garantie op de pasvorm van de angel eyes voor de fase 2.

Iedereen die mee wil doen met de groepsaankoop kan zich aanmelden via dit topic.

Groeten,

Robert
RB cartuning

RB Cartuning

Op verzoek van het bestuur ben ik een inkoop actie begonnen in het ''leden only'' en dan onder ''inkoopacties''.

Leden die zich willen inschrijven moeten dat daar doen, daar staat ook de juiste foto en de prijzen.

Groeten,

Robert
RB cartuning

caddyladdy

ik wil voor de clubsponsor niet ###lig doen, maar is dit wat: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_renault/67177308.html

zijn er mensen die deze hebben of gehad hebben, zou graag weten wat het verschil is, omdat de prijzen hier en daar en in dit geval behoorlijk verschillen

Benjamin Renon

Die van je marktplaats link zijn voor de fase 1. Deze had de clubsponsor al een tijdje terug als aanbeiding.

De aanbeiding van de clubsponsor op dit moment is voor de fase 2.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev