Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henkus

Weet iemand een bedrijf waar je angel eyes kunt kopen voor het megane coupe uit 1999? ( dus met een facelift)

Groeten

Jeroen

Sorry Henk, maar als je de 2 berichten boven je leest dan zie je het antwoord.

Henry

zie net op Marktplaats ... Angel eyes voor de phase 1... 160 euro... hoe betrouwbaar is zoiets ??

vdwaldennis

die heb ik ook gezien
Geen idee,ik zou gewoon de angel eyes zelf ophalen als ik jou was.
Volgens mij woont hij in Tilburg

Roeland

Op ebay duitsland bieden ze ook de angel-eyes aan voor 99 tot 150 euro voor de fase 1.
wiet ook niet of dit iets is..

een vriend van me heeft ze ook via ebay duitsland gekocht voor zijn fiesta en is toch tevreden mee. alleen vind ik dat bij hem de ringen zelf niet echt wit schijnen maar meer naar het gele toe...

grtz

Gerald

Hallo,
Ik ben al een tijdje in het bezit van een zwarte Megane Coupe ph. 1.
Nu ben ik van plan om er angeleyes op te zetten  :9~, alleen twijfel ik nog tussen de chromen uitvoering en de zwarte uitvoering  :?
Ik zou hier graag wat foto's van willen zien. Heb al wel een zwarte MC met zwarte angeleyes gezien maar dat was een close-up..
Alvast bedankt
(Volgend jaar maar snel lid worden  Y)
Groeten,

Dennis Postma

Ik zou dan mooi voor de zwarte variant gaan, ff de randjes mooi zwart maken  ;) Denk dat dit een mooi strak geheel zal geven  Y

Patricklauw

@ Gerald: Bedoel je eze met close up of heb je die nog niet gezien? http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=3464.msg99114#msg99114

Ik zou ook voor zwart gaan  Y

Gerald

Ja die ja, ben alleen benieuwd hoe dat er in zijn geheel van de voorkant en de zijkant eruit ziet  :9~
Heeft er niemand hier een zwarte coupe met zwarte angeleyes??  :?

Gerald

Eindelijk gevonden, een zwarte coupe met zwarte angeleyes!
Het gaan toch wel de zwarte angeleyes worden, maar dan wel het grijze randje ff spuiten  !-!






RaymondTroost

tering... die heb hem ook ff gewaxst.. mooi zeg die wolken in die motorkap... is ook best een leuk ding.. zou voor het mooie net wat lager moeten

Gerald

#176
Zijn dit de angeleyes voor de fase 2  8)7 ??


En dit dan??



Dennis Postma

Die laatste 2 zien er meer uit als een eigen creatie  :0

Mrtijn

Die eerste zijn het, van reichard dan.

Die zien er zeker mooi uit in een phase 2  _o_

Timo Zuiderduin

lijkt alleen of er een flinke kier zit tussen de units en de motorkap !

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev