Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinne

Ik zie hier allemaal mooie verhalen, maar waar blijven die foto's nou??  >:(

Meganez

Citaat van: henk op  4 februari 2006, 14:35:52
heb er nu wel condens inzitten helaas? :(
toch maar een keer afkitten denk ik.

Heb de units ook dicht gekit (en tevens de fietsband truc uitgehaald) en nooit meer last gehad van vocht. Ontluchtingsgaatjes heb ik uiteraard open gelaten.

Fungoid

Beste mensen ,

Klink misschien stom maar waar moet ik de kit smeren.....ik heb ook last van vochtigheid in mijn lampen zowel voor als achter.......moet ik helemaal langs het randje vd. lamp? ik ben bang dat het zichtbaar word vooral achter....iemand een wijze raad hiervoor ?

Tja , ik ben zelf niet super technisch op dat gebied enzo......


Alvast bedankt voor de reactie

Megane2000Coupe

Ik heb geen angel-eyes, maar wel lexus-look achterlichten en daar heb ik doorzichtige kit voor gekocht  ;)

Is te koop bij Gamma, Praxis etc, is zelfs voor buiten ook nog  :D

peterachterop

kijk eerst eens of de rubbers waar de lampjes inzitten goed strak sluiten en daarna kun je wel gaan kitten. dat doe je idd langs het plastic deel vd lampen en de doorzichtige buitenkant. gebruik dan heldere kit dan zie je het ook niet zo snel.

Meganez

En koop niet zomaar doorzichtige kit, je kan het beste sanitait kit nemen en let dan ff op de volgende punten:
waterbestendig
blijvend elastisch
ongevoelig voor schimmel
UV- en weerbestendig
hechting zonder primer
temperatuurbestendig
chemicalienbestendig
makkelijk verwerkbaar

R

#21
halloa, verleden maand schade gehad en koplamp beschadigd :( via via op het net had ik angel eyes gevonden want als je het toch moet doen kan je het beter goed doen...
ik had op het forum foto's gezien van de chromen versie en vond deze zeeeeerrr? O0
helaas waren deze uitverkocht en waren alleen de zwarte exemplaren nog in voorraad. Na even te twijfelen toch maar de zwarte genomen want ik had toch echt andere koplampen nodig. Ik twijfelde omdat ik nog geen foto kon vinden van een zwarte megane met zwarte angeleyes en dan is het toch even afwachten hoe het resultaat wordt. Hier zijn de foto's, oordeel zelf...

groetjes,
R

[img] http://www.oehaha.nl/upload2/bestanden/eyes1.JPG [img/]
[img] http://www.oehaha.nl/upload2/bestanden/eyes_2.JPG [img/]


EbOoZ

#23
Ik zou het net doen Michael :)

Ow @ R: Heeeeel mooi :D :D :D

R

thanks!

ben achteraf wel blij dat die andere waren uitverkocht...

Wouter

ziet er erg vet uit @R :D Heb je evt. ook nog foto's van de gehele voorbumbert erbij? Ben zeer benieuwd naar het totaal beeld omdat ikzelf ook een zwarte heb en stiekum zat te wachten tot iemand anders eerst de zwarte lampen op een zwarte coupe gemonteerd zou hebben!

Gr.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

mickeynox

@ R ziet er erg goed uit  :D Maar ik hou het maar bij m'n "gewone" zwarte koplampen, stoor me toch nog teveel aan dat grijze randje. Maar als m'n koplampen ooit kapot zouden gaan....... ::)

@ Wouter ik denk dat er veel mensen op zaten te w88 ik iig ook  ;D

R


[/qu
Citaat van: Wouter op  9 februari 2006, 17:23:32
ziet er erg vet uit @R :D Heb je evt. ook nog foto's van de gehele voorbumbert erbij? Ben zeer benieuwd naar het totaal beeld omdat ikzelf ook een zwarte heb en stiekum zat te wachten tot iemand anders eerst de zwarte lampen op een zwarte coupe gemonteerd zou hebben!

Gr.

Ik zal van de week nog wat foto's maken als er in de tussentijd geen foto's worden gepost
groetjes,
R

2seemegane

ziet er goed uit man? :D

je gaat ook 5 maart het naar RTC meeting toch

anders ff daar irl bekijken ;D

Dennis Postma

Nou Erik Fidder. Nu kun je niet achterblijven, nu wil ik ze wel eens zien op jouw bolide. Vind de zwarte ook erg netjes staan op een zwarte trouwens  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev