Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patricklauw

Hier een foto van een zwarte coupe met zwarte lampen (niet de mijne).

powerkiter

komen de angeleyes voor de phase 2 nog eens uit. 8)7
want de zomer is al wel over toch  :q  en ze zijn er nog steets nie l-

staat goed trouwens, op een zwarte auto !-!

Timo Zuiderduin

Volgens reichard inderdaad zomer 2006 maar zoals altijd zijn er met dit soort producten allerlei vertragingen omdat het moet voldoen aan allerlei keurmerken.

misschien ff mailtje sturen aan reichard, wellicht kunnen hun je een antwoord geven!

RB Cartuning

Beste leden,

De angel eyes voor de fase 2 zijn helaas nog niet leverbaar. Ik hou dit uiteraard nauwlettend in de gaten want ik heb er veel vraag naar. Zodra ik een levertijd heb zal ik dit posten op het forum.

Groeten,

Robert
RB cartuning

vdwaldennis

Citaat van: marcellino op 20 oktober 2006, 00:47:31
heej mensen!!
Ik wil graag ook angeleyes monteren op mn auto maar ik twijfel of ik de zwarte of de chrome zal nemen?

Ik zou zwarte nemen staat veel sjieker. Als ik geld genoeg heb wil ik ze ook graag nog hebben

powerkiter

Citaat van: RB Cartuning op 21 oktober 2006, 00:52:00
Beste leden,

De angel eyes voor de fase 2 zijn helaas nog niet leverbaar. Ik hou dit uiteraard nauwlettend in de gaten want ik heb er veel vraag naar. Zodra ik een levertijd heb zal ik dit posten op het forum.

Groeten,

Robert
RB cartuning


laten we  hopen dat het vlug vlug gebeurt :-D

Tijn

#141
Ik heb ze gisteren ook opgehaald en ben vandaag begonnen met montage, maareh.... ben ik de enige die de pasvorm echt een paar flinke vloekpartijen waard vind ?

- de metalen steuntjes onderaan de lampen zitten niet recht
- ik moet van het grilletje volgens mij een randje afslijpen bij het knipperlicht
- een van de twee klemmen van de grille wil niet op de lamp
- van de bovenste montage zitten er geen ribbeltjes in de lamp zodat de afstelling gewoon een beetje waardeloos is
- bovenaan het knipperlicht zit een kier, onderaan steekt hij uit (dus met de standaard montagemethode van de beugeltjes zit hij gewoon scheef)

als iemand tips heeft ofzo ...

dat electrisch aansluitschema boven is handig, maar weet iemand of de stekker ook gewoon los te koop / bestellen is ? ik wil eigenlijk mijn originele lampen in tact laten zodat ik ze eventueel kan wissellen bij upgrade naar een cabrio ofzo...

EDIT >> in angeleyes deel 2 blijkt een vergelijkbaar verhaal bij meerderen te zijn.... iemand in de regio utrecht die zin heeft in een hobby-meet ?

peterachterop

Dat zijn nogal wat gebreken.

Om eerlijk te zijn gleden ze er bij mij gewoon in.
De stekkertjes zijn misschien wel los te krijgen bij een brezan oid.
Anders gewoon doorsolderen.

Ik weet niet waar je woont maar neem anders eens contact op met een mede clubgenoot welke de angeleyes al heeft en kijk eens of hij je ermaa kan helpen.

Tijn

hm, dan moet ik ff zelf lid worden eerst denk ik, en dat gaat pas in janari weer lukken zegt de site... maar inderdaad, ff samen met een clublid met ervaring zou wel prettig zijn.
er is koffie ...

Meganez

Hey Tijn, ik had precies dezelfde problemen en vond de pasvorm in eerste instantie ook echt bagger...

De enige tip die ik je kan geven is om je voorbumper er af te halen, en de steuntjes waar je de lampen overheen moet schuiven even los te draaien. Dan heb je veel meer bewegingsspeling om de lampen op de juiste plaats te plaatsen. De koplamp kapjes moet je onder de lamp in die sleufjes duwen. De stangetjes aan de koplamp kap zaten bij mij ook niet helemaal goed en paste er zelfs niet overal in. Van deze stangetjes heb ik dan ook een aardig stuk afgezaagd zodat je ook hier meer spelingsruimte hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat deze nu ineens los komen want ze zitten toch nog op 3 plekken geschroeft.

Tijn

De bumper had ik er al af, die onderste steuntjes ook. het gaat inderdaad met wat klooien wel lukken om hem goed in de zijschermen te krijgen en ik haal toch maar gewoon de oude stekkers uit de oude lampen om die pas te maken voor de nieuwe, makkelijk zat eigenlijk, hoef alleen het stadslicht er maar af te knippen eigenlijk.

Ik heb net de steuntjes van de grille bijgevijld tot ze in de sleuven onder de koplampen pasten en de punt met de dremel bewerkt, maar dan zie je dat de kappen scheef op de koplamp terecht komen waardoor de klem niet meer in de zijschermen valt. De klemmetjes onder de lampen lijken wel te laag te zitten. Ik denk dat ik de hele steunen onder de koplamp maar vervang door iets van eigen fabrikaat, want dit gaat nooit werken op deze manier. Dan monteer ik de grille gewoon onafhankeliujk van de lamp en dan moet het wel passen gaan.

Ik heb nu even de originele lampen terug gehangen

Boy

ej, zit met een probleempje
heb et hier gezocht maar niet gevonden ;)

Mijn linker koplamp brand minder fel dan mijn rechter koplamp, zowel normaal licht als de ringen
toch zijn ze allebij precies hetzelfde aangesloten en ook zitten er dezelfde lampen in  8)7

iemand hier ervaring mee?
tgut om een coupe uit 1998

Patricklauw

Heb je al geprobeerd de lampen te verwisselen? Dus de linker ff in de rechter en andersom. Dan kan je uitsluiten dat het echt niet aan de lampen ligt  ;)

Boy


Paul

Zal wel een slechte massa zijn, boy
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev