Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Heteren

Meganomaniac

Greencabrio

Wat die angel eyes wel niet teweeg hebben gebracht! 4 delen lang al!! 45 pagina's vol met tekst!!  ;D

2seemegane

ja het wordt aardig wat pagina's zo  :)

maar heeft iemand al foto's van een gewassen megane met zwarte angel eyes

Greencabrio

Erik! ZIjn jouw angel eyes inmiddels gemonteerd?

Erik22

nee :( helaas michael.. heb er nog geen tijd voor gehad.. en als ik terug kom van mn werk is het donker.. ::) Zaterdags ben ik bijna altijd aant klussen..euro verdienen.. ;D anders mijn Pa maar ff aardig aankijken ::)

Vinne

hoe vaak jij die pa van jou al niet lief hebt aangekeken zeg!
Helpt niet bepaald he!  ;D

Erik22

Dat heeft tot nu toe altijd nog geholpen. 8).. die is al aardig druk geweest voor me :D enne haastige spoed is zelden goed...

Vinne

Zo is het, mijn zoon!  ;D


Mrtijn

Ik heb de angel eyes der nu al eeen week opzitten maar het valt mij wel op dat er soms esn blauwe gloed over het licht zit.  ;D
Ziet er wel mooi uit

peterachterop

En weet je hoe dat komt.

Dr zit op het dim licht een glazen bol welke het licht spreidt.
Net als een prisma scheidt deze het witte licgt in de kleuren van de regenboog.
Als je tegen een muur aan schijnt zie je aan de bovenste kant van het lichtvlak een rand met allerlei kleuren licht.


Timo Zuiderduin

Klopt helemaal :D

zoals je misschien weet bestaat wit licht uit alle kleuren, zoals Peter inderdaad al aangeeft wordt dat licht als het op een bepaalde manier "verstrooid" wordt opgedeeld in al deze kleuren, dit effect zie je bijvoorbeeld ook bij een regenboog!
door de vorm van het glas wordt het licht dus verspreid en krijg je op langere afstand al deze kleuren.

Mrtijn

A H. Nog geneens bij nagedacht. Alhoewel ik dat van die prisma en kleuren al vaak genoeg heb aangehoord bij die saaie natuurkunde lessen  :P

peterachterop

rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo, turquoise, violet. :D

henk

heb er nu wel condens inzitten helaas  :(
toch maar een keer afkitten denk ik.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev