Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2seemegane

heb ook me lampen gemonteerd en vind het persoonlijk wel mooi staan bij mij ik zal morgen een paar foto's maken en posten ?:D

me booskijkers nog niet maar moest nog wat aanpassen eraan en had nog ff geen zin in  ;D

Tuinder

Wederom staan ze ook op de zilvere van Cabrio98 super :D. Ik heb de mijne nog steeds niet gehaald (geen tijd) en ben zeer benieuwd hoe ze op mijn blauwe coupe staan met de nieuwe bumper, maar dat duurt nog een paar weekjes.

Dennis Postma

@ Cabrio98, je hebt maar weer eens bevestigd dat ze tot nu toe het mooiste staan op en grijze megane  :D

Stefan

idd bij de grijze auto's staat het het mooist,
komt ook door dat grijze randje in de unit bij het knipperlicht :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Andy

Dat grijs randje kun je toch ook in de kleur van de auto spuiten, wanneer deze afwijkt?

lijkt mij een mooie optie bij een afwijkende kleur auto...

Stefan

ja, als dat mogelijk is zou ik dat zeker doen idd :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remco v.K.

Citaat van: henk op 27 december 2005, 16:32:14
....


@Henk: Carparts Tuning vindt je auto met angeleyes ook geweldig blijkbaar: klik

Greencabrio

Nou ik hoop dat je dit leuk vind Henk, anders zou ik ze maar gauw een e-mail sturen!! Of even contact opnemen... :police:

EbOoZ

Het kan aan mij liggen, maar is het niet netjes om zoiets eerst te vragen? ;D

Greencabrio

ook niet echt relaxt dat ze dat gewoon van onze clubsite overnemen.....Maar ik heb mijn angeleyes erin zitten!!! Maar jullie zullen wel niet zitten wachten op een groene megane. Maar het staat wel goed al zeg ik het zelf! In totaal 1 uurtje mee beziggeweest!!! enige wat even priegelen was, was het metalen plaatje...En het erop priegelen van de angel eyes ging even moeilijk door deze plaatjes...maar met wat customwerk en de hulp van een dremel paste alles zo er in.

Megane2000Coupe


Greencabrio

goed ik zal even foto's maken!! iemand naar wie ik ze kan sturen ivm uploaden? Ben daar niet zo een ster in namelijk!!

Megane2000Coupe

Je kan ook de link van de site er neer zetten en dan klikken we daar wel op  ;)

Greencabrio

Nou ik heb geen site waar ze op staan. Zal dus wel gewoon met de digicam op de schijf worden alleen moeten ze hier dus op gezet worden!!!

Megane2000Coupe

ok, ja dat word dan voor iemand anders om uit te leggen? ;D

Anders voeg je me toe op msn, stuur je ze zo naar me  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev