Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjors

ja hij gaf aan dat hij niet verzonden was om iemand anders een bericht plaatste :S

ach ja shit happens :P ;D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Greencabrio

Iemand al de zwarte gemonteerd?

Alex Verloop

@ everyone

Zwarte gemonteerd, hieronder enkele foto's. Zal nieuwe foto's posten als ik de wagen heb schoongemaakt, want het lijkt nu nergens naar namelijk :D

En daar zijn ze dan, de eerste foto's van de zwarte (en tevens op dit moment, ALLE 4 werkende) Angel Eyes. Let niet op de viesheid van de wagen.,... hij is inderdaad toe aan een grondige schoionmaakbeurt. Toch mag het de pret van de angel eyes niet drukken.

Here they are;





Meganez

Kan nog niet echt duidelijk beoordelen zo of ik ze mooier of minder mooi vind als de chrome uitvoering, maar dat komt meer door de slechte foto's en de reflecties in de units. Ze zitten in ieder geval wel strak gemonteerd.

Alex Verloop

De wagen schoonmaken help ook al wel aardig wat. Als het vanavond gaat schemeren, zal ik er nog een paar maken. Foto's geven trouwens geen beeld van hoe ze in het echt staan, maar dat ik wel vaker.

Vinne

#200
is inderdaad moeilijk te zien zo... ook nog even wachten totdat
Erik F. ze erop heeft zitten en er was ook nog iemand met een
zwarte coup? geloof ik?

mickeynox

Kvin het ook nog moeilijk te zeggen, maar ik denk dat ik ze met dat zilveren randje wel vind storen op m'n zwarte meggie. Maar ze staan er ckers strak op  :D

En weet je ook nog wie ze heb met een zwarte megane  ???

2seemegane

als ik het zo zie ben ik blij met me chrome angel eyels

remko277

Ik ga toch ook voor de chrome versie...

Dennis Postma

Als mijn megane niet weg ging wist ik het wel, vind de zwarte echt een stuk mooier  :D

Greencabrio

Op geel zouden ze wel mooi staan ja..terwijl je op de donkere kleuren beter chroom kan nemen. Maar voor geel en ik denk voor de mensen met zilver is het een hele mooie set!!

Stefan

zwart is zeker  :D
ik vindt ze persoonlijk mooier
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Had mooi bij m'n inmiddels verkochte achterlichten gestaan  O0

Jan van Heteren

en alweer tijd voor deeltje 4...
Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev