Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Heteren

Meganomaniac

Meganez

Jaja mensen, ik weet het, ze zitten nog niet erg goed bij mij.. maar maakt dat dan echt het verschil tussen afschuwelijk (bij mij) en heel mooi (bij Peter) zoals sommige het beoordelen  ???

Ik heb de units veel te overhaast gemonteerd omdat ik daarna naar een kerstdiner moest, ik heb er gister nog is naar gekeken maar toen begon het ineens zo hard te stormen dat mn motorkap tot 2 keer toe uit de haak werd geblazen (gelukkig bleef tie nog hangen anders had ik nu ernstig hoofdpijn gehad). Als ik vandeweek bij iemand in de garage kan, zal ik mijn voorbumper verwijderen en de tijd nemen om ze ook goed passend te maken want ik heb al gezien dat ik er ook niet aan ontkom om net zoals engl de schroefgaten van de bevestegingspunten te bewerken.

Mn megane staat nu bij de dealer voor de apk, ik weet over 2 uurtjes of de lampen zonder problemen door de keuring heen komen.

En ik vind het zelf ook even wennen deze units, maar als ik dan weer een andere megane zie met de oude koplampen vind ik het toch een hele verbetering die zijn geld waard is! Vooral omdat de knipperlichtunit geintegreerd is.

Greencabrio

Het is net hoe ver je zelf wil gaan naar mijn mening! Engl heeft gewoon zijn set heel strak gemonteerd maar moest hier wel wat custom werk aan doen! Peter heeft zijn voorbumper gedemonteerd en hiermee zijn set strak gemonteerd. het is net wat je zelf wi!!

peterachterop

@ meganez.
niet te snel gaan bewerken die units.

zoals ik al zei als de bumper eraf is kun je alle bevestigings punten (voornamelijk de 2 metalen plaatjes welke aan de onderkanrt vd lampin de malletjes vallen) losschroeven.

Daarna duw je ze in de uitsparing in de lamp en dan kun je ze weer monteren op de auto.
Er zit namelijk een ruimer gat onder dat metalen plaatje waardoor je, als je ze los hebt geschroevd, naar links en rechts kunt bewegen.

succes.

Meganez

#4
Thnx voor de tip?Peter :D

Ondanks dat mn megane is afgekeurd  :'( :(  waren er geen op of aanmerkingen over de koplampen.

Hij is afgekeurd omdat er een remslang rechtsvoor versleten zou zijn..  ??? Hoe dat dan ineens mogelijk is weet ik ook niet..

Wesley

Ik wil best nog wel wat meer foto's zien van de gemonteerde lampen.
Zijn er maar 2 mensen die ze er nu op hebben zitten ?

Greencabrio

Nope. Kijk even in de angel eyes topic deel 2. Daar staan:

- Meganez(Geel)
- Engl(Blauw)
- Peterachterop(geel)

In de projecten topic

Nielske.(zwart)

En morgen die van mij ,maar ik heb een donkergroene megane cabrio.

Bob

Ik wil ze eerst in het echt eens bewonderen. Zo op de foto's vind ik ze persoonlijk niet mooi ogen, en zullen ze er bij mij zeker niet opkomen. Ik had er meer van verwacht.

RaymondTroost

uhmm, dan vraag ik me af wat je er nog meer van kan verwachten? Tenslotte gaat het iedereen eigenlijk om de ringen.. Kvin het wel mooi, maar dan wel op een donkere kleur auto.. En die witte/grijze streep aan de zijkant van het knipperlicht wat sommige niet mooi vinden snap ik ook nie echt.. Kijk es goed naar je stnd lichtenknipperlichten.. Zijn zowat etzelfde

Michel Cijs

die ringen interessen mijzelf het minste, het mooie van 'moderne' lampen vind ik het heldere glas tov de oudere lampen

de rand van de knippers vind ikzelf niet echt op org. lijken maar opzich wel fraai bij de angel eyes

Ferdi

Citaat van: Meganez op 27 december 2005, 10:10:35
En ik vind het zelf ook even wennen deze units, maar als ik dan weer een andere megane zie met de oude koplampen vind ik het toch een hele verbetering die zijn geld waard is! Vooral omdat de knipperlichtunit geintegreerd is.

Nou daar ben ik het dus niet mee eens, kwestie van smaak, je auto wordt er echt niet "nieuwer" door.

Citaat van: Michel Cijs op 27 december 2005, 16:24:44
die ringen interessen mijzelf het minste, het mooie van 'moderne' lampen vind ik het heldere glas tov de oudere lampen

de rand van de knippers vind ikzelf niet echt op org. lijken maar opzich wel fraai bij de angel eyes

amen  8) maar die rand is misschien een optie om in de kleur van de auto spuiten

henk

vind ze op een grijze ook erg mooi staan.
Ik heb totaal geen problemen met monteren gehad behalve dat de boutjes onder de lampen (die er met een dopschroevendraaier dop 10 makkelijk af kunnen zonder demonteren van de bumper) er niet inpasten in de nieuwe lampen.
Ik heb toen de lipjes gewoon losgeknipt en de boutjes met carosserieringen weer vastgedraaid.



Ferdi

ik ga mijn auto grijs spuiten...  ;D vind ze daar nog het mooiste op staan... helemaal super  :D

Michel Cijs


Michel Veltman

idd bij grijs komen ze nog meeste tot hn recht :D mooi!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev