Advertenties


zwaarder geluid bij einddemper

Gestart door deWess, 10 oktober 2005, 23:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deWess

ik heb een coupe 2.0 8v er ligt een einddemper van remus onder die met de doorsnee van 127mm en de tussendemper is er ook tussenuit maar ben nog niet tevreden over het geluid ik wil een wat zwaarder bruter race geluid, wat kan ik hier aan doen?

ThE-BaKeR


deWess

heb ik ook een green open air filter

maar ik wil een wat zwaarder geluid bij de uitlaat

echt een zwaarder racegeluid

ThE-BaKeR

Het enige wat je dan nog kunt doen is een katvervanger aanschaffen, toch?

Timo Zuiderduin

jep, of een andere einddemper,.. de powerfull ofzo ;D wat een kabaal komt daar toch uit!! (kan zijn dat ik het wat erger hoor bij gebrek aan een geluidsdicht dakje :) )

mickeynox

Ik heb zelf ook een powerfull uitlaat gehad en dat kan echt niet tippen aan het geluid wat er nu uit kom. Owk tis nu een l/r, maar die powerfull vond ik erg zacht.

En idd het enige is nu een catvervanger. Heb ik nu ook en het geluid is echt hard. Heerlijk.... :D

Edgar

Eerste wat je moet doen is je Remus lozen en voor of een Sebring of een universeel dempertje gaan. Ik heb zelf 1 van Raceland kostte me 78 euro en komt een geluidje uit  :D. Mij op het moment zelf iets te hard met het oog op de verkoop misschien kunnen we ruilen mits je van DTM stijl houdt.

Stefan

Sebring uitlaat d'r af!
en ff langs EPS in hoogezand rijden/informeren, naar een Magnex demper :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

op mn 2e wagen een corsa GSI za een ander spruitstuk een katvervanger middendemper vervanger en een dubbele dtm pijp.

Dat was stationair lopend al heerlijk.

Alleen op de snelweg kon je niet meer tegen elkaar praten zo hard ging dat.

sebastiaan

ik herinner me iemand met een trompet in  de uitlaat.. wellicht dat een tuba uitkomst geeft :D ;D


deWess

wat zijn de prijzen ongeveer van zoon einddemper?

zijn er ook internet sites met einddempers voor megane coupe's?



deWess

ook mensen die een serieuze reactie hebben?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev