Advertenties


aanlopen remschijven op 18" velgen

Gestart door Alex Verloop, 25 juli 2005, 17:56:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop

Beste mensen,

Als nieuw lid (en leek) van de RMC club kom ik misschien gelijk wel met de minst intelligente vraag, maat coh wil ik het graag weten.

Heb zojuist 18" velgen aangeschaft (wat in principe goed past), maar op de vooras loopt de binnenkant van mij velg aan op mijn remschijven.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Zijn dit simpelweg spoorverbreders (1CM) die ertussen kunnen of is er ook een andere oplossing?

coupe-monte-carlo

op je schijven of je remklauwen?
spoorverbreders zal voldoende moeten zijn lijkt mij....
maar ga niet te breed want dan krijg  je het probleem aan je wielkasten misschien...
ik heb zelf onder mijn fase 1 18 inch met et 40 en 7 j breed, en dit wil perfect....

Remco v.K.

Zoiets heb ik ook gehad met mijn clio rsi en de mangels indiana velg. Het hart van de velg loopt vanaf het raakvlak met de schijf naar de binnenkant van de velg wijd uit (moeilijk moeilijk uitleggen  :P) waardoor dit net de voorkant raakte. Tja, moesten er spoorverbreders tussen, wat jammer.... kreeg ik een iets dikkere gevulde look  ;D

ppveenstra

Citaat van: avmj op 25 juli 2005, 17:56:44
Beste mensen,

Als nieuw lid (en leek) van de RMC club kom ik misschien gelijk wel met de minst intelligente vraag, maat coh wil ik het graag weten.

Heb zojuist 18" velgen aangeschaft (wat in principe goed past), maar op de vooras loopt de binnenkant van mij velg aan op mijn remschijven.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Zijn dit simpelweg spoorverbreders (1CM) die ertussen kunnen of is er ook een andere oplossing?

zijn je bouten niet net iets te lang>

Alex Verloop

het zijn inderdaad mijn remklauwen, en hij loopt inderdaad een klein stukje aan (2MM), meer niet. Ik zat zelf ook aan spoorverbreders te denken, maar wilde eerst wel weten hoe de rest erover dacht.

Binnenkort fofokes van me megane met 18" Kosei RT double racers  :D

ALvast bedankt voor de info  ;)

coupe-monte-carlo

kijk maar uit dan, mocht je er mee gaan rijden, maar dan denk ik inderdaad dat spoorverbreders de oplossing is. :D
ben benieuwd naar je fotokes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev