Advertenties


"Zelf" dagrijlampen fabriceren

Gestart door DONRozeboom (Mike), 12 april 2011, 09:50:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Na de perfecte hulp voor de fittingen van mijn achterlichten, wil ik eigenlijk ook DRL verlichting op mijn Mégane monteren.
Maar om nou 150 á 200 euro uit te geven aan verlichting voor een 15 jaar oude Mégane, vind ik net weer wat overdreven.
Nu zie ik hier en daar dat de DRL switches ook los te verkrijgen zijn. Maar ik heb hier helemaal geen ervaring mee, en ben heel erg benieuwd of het ook mogelijk is om gewone losse LED strips aan die DRL switch te monteren.
Ik ben redelijk handig met elektra, maar dit is iets waar ik nog nooit iets mee te maken heb gehad (gezien het feit dat mijn jongste eigen auto deze Mégane is).
Zou iemand mij een korte uitleg kunnen geven hoe de DRL switch precies werkt, en wat de mogelijkheden zijn met nader uit te zoeken losse LED strips? Google staat zat, maar ik haal er niet helemaal uit wat ik precies wil weten.

Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Colin

Een ledstrip zou wel moeten werken. Je moet alleen wel even opletten dat die strips waterdicht zijn en eventueel dimbaar. Je ziet die dingen ook vaak onder een lamp geplakt.

Je zou is op samenkopen.net kunnen kijken. Daar worden deze producten vaak aangeboden.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DONRozeboom (Mike)

#2
Bedankt voor de tip. Ik heb toch werk waar ik nagenoeg niets doe (hoef te doen), dus ik ga daar ff uitpluizen.
Is er misschien ook iemand die een schematische tekening heeft, of kan vinden van zo'n switch?
I like to be prepared  >:D

Toevoeging:
Ik zie zojuist ook dat er zowel accu switches zijn, als contactslot switches. Welke is naar jullie mening beter?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

sjerrie

Je hebt ze kant en klaar bij conrad,

http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=852854

Tenminste de schakeling in een kastje
~Just got Maggied~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev