Advertenties


17" inch velgen welke look maakt de auto?!

Gestart door Roy (Coup a One), 9 augustus 2010, 08:07:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

dan zal ikk echt gaan voor degene in je fotoshop heeft 2redenen :P

de 1ste het staat gewoon super goed onder die auto :D
de 2de  in die auto zitten lichte accenten in zoals heldere koplampen lichte kleur racegaas in de bumper volgens mij ook lexus achterlichten als je dan donkere wielen eronder gaat doen komt het geheel niet helemaal meer overheen

Dennis Postma

als ik echt moest kiezen tussen een van de 2 ging ik voor nr 2. Maar eigenlijk vind ik ze allebei het net niet hebben. Ik vond opzich de aluminium kleurige wielen mooi staan onder die auto.

Rogier

komt ook omdat je de auto goed kent dennis ;)

Stefan

Volgens mij waren (zijn) de velgen onder die auto blackchrome nu Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Citaat van: Rogier op 10 augustus 2010, 10:48:54
komt ook omdat je de auto goed kent dennis ;)

Misschien wel. Maar om de velgen wat meer er uit te laten knallen op de donkere kleur van de auto zou ik toch voor licht getinte wielen gaan. Daarom heeft nr 2 dan ook mijn voorkeur van de 2.

Edwin Postma

wat doe je met die oude velgen? en hoe is de staat van de velgen +banden.  8)7
maar ik zeg optie 2 ;)
Truckertje

Rogier

edje voel ik hier een aanbod om ze over te nemen :P
ik zou die oude behouden voor de winter maanden ;)

Edwin Postma

ja dat lees je goed.
maar alleen als ze nog echt netjes zijn. en dan komen ze er ook pas volgend jaar zomer onder.
de huidige wielen gaan winterbanden omheen in het najaar, en die zijn aan vervanging toe dus tsja.
maarja als hij daar anders over denkt 8)7
Truckertje

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 10 augustus 2010, 08:00:27
in die auto zitten lichte accenten in zoals heldere koplampen lichte kleur racegaas in de bumper volgens mij ook lexus achterlichten als je dan donkere wielen eronder gaat doen komt het geheel niet helemaal meer overheen

"Rogier" de lichte accenten worden vervangen, andere kleur racegaas (zwart), smoke side color lichts, de achterlichten + een deel v/d achterklep worden in de carbon gezet, andere automatten, sportpendalen + versnellingspookje en de angel eyes wil ik nog even bezien, dus kan zijn dat die terzijne tijd wel dan niet vervangen worden. Juist daarom zoek ik een velg die eventueel met zwart belegd is maar niet de overhand heeft (niets is nog zeker maar zoek wel iets nieuw's) dit omtrend alle vier velgen stoeprandschade hebben en tevens zitten sommige banden al tegen het minimale v/h aanslagprofiel aan "dus vandaar iets nieuws en iets anders" al kan het best zo zijn dat het eerst winterprofiel gaat worden!

Roy (Coup a One)

#24
Citaat van: edje op 10 augustus 2010, 17:17:42
ja dat lees je goed.
maar alleen als ze nog echt netjes zijn. en dan komen ze er ook pas volgend jaar zomer onder.
de huidige wielen gaan winterbanden omheen in het najaar, en die zijn aan vervanging toe dus tsja.
maarja als hij daar anders over denkt 8)7

Edje,

Ze hoeven niet direct v/d auto maar mocht het zover komen dan wil ik je best in mijn achterhoofd houden ("al is dat best wel zwaar in mijn achterhoofd") al is het wel een mooi winterprojeckt om ze weer gladjes op te lappen en wat ik niet mooi vindt kan zijn dat jij het wel vindt!?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev