Advertenties


Brabant meeting deel 5

Gestart door Bob, 1 november 2005, 19:17:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ronaldm

Ik heb er ook geen tijd voor gehadn en morgen mag ik weer om 03.30 in me truck stappe ;)

volgende keer beter

Gielske

Wel geweest!!! Vond het toch gezellig, ondanks de lage opkomst zag het er toch blauw...  :q

Timski

Van de Xsara's  :D

Nee, de opkomst was kansloos. Ik denk dat er een paar mensen getuige zijn geweest van de laatste Brabant-meeting ooit  ;(

EyesOnly

Snap er niks van, zoveel leden in de buurt en er komt bijna niemand opdagen.
Erg jammer maar helaas niks aan te doen.

Rmc_Jelluh

btje lastige tijd vakanties (nog) en midden op de week ..
helaas kon ik niet me vriendien zit nu ook met hand in de gips...  8)7
de reden dus.. .

EyesOnly

Ik heb het over het algemeen, we proberen het al meer dan een jaar maar meer dan 3-4 man komt er nooit meer.
Jammer maar tis niet anders :)

willie

Pas iets te doen geweest in oss en zaterdag drie-landen toetocht word een beetje veel voor sommige mensen denk ik. Dan nog vrijdagavond-meeting in roosendaal. Kan niet alles bijhouden.

EyesOnly

We hebben het hier niet over een grootschalige meeting!
Gewoon een paar man voor de gezelligheid bij de mac...
Tis niet zo dat je van tevoren uitgebreid je auto moet gaan staan poetsen enzo. Daar gaat het niet om.

Blijft jammer maar helaas

Ferdi

zo is het Erik, ik heb gezegd dat ik er dood en dood moe van wordt...

Je plant 2 weken voor uit, en dan zijn er nog mensen die zich op die dag om 19.00 uur afmelden op het forum...

Ik weet niet wat jullie beroep is of wat dan ook, maar ik heb een beroep van 8 tot 4 en een agenda, das makkelijk, als je niet graag komt, kom je niet, als je wel graag komt, ben je van harte welkom... Maar een "misschien" ken ik niet...
Het is altijd dezelfde vaste groep geweest, en zelfs een Timski die nu een Xsara rijdt komt zelfs nog...
dat vind ik nou klasse.. ik heb niets tegen de mensen die de laatste keer wel zijn geweest, jongens tof..

Maar ik heb al ooit eerder gezegd tegen Erik en de rest dat ik het gewoon niet meer doe, omdat iedereen het toch WEER laat afweten.

toch weer de moed bij elkaar geraapt, en heb jullie zelfs gevraagd welke lokatie het beste uit kwam voor iedereen.. alleen om alle megane liefhebbers bij elkaar te krijgen voor een gezellig avondje, maar bij nader inzien, zie ik er nu voortaan vanaf...daarbij bied ik mijn excuses aan de mensen die er wel altijd zijn, maar om die te zien hoef ik geen meeting te houden...

xforce

Voor de brabanders...

Sinds kort organiseerd Alltuningteam,
iedere 2e vrijdag van de maand een gezellige avond meeting,
bij de macdonalds in den bosch...
Als je zin hebt om te komen,
kom gerust want iedereen is welkom.

Vanaf 20:30 uur zullen er altijd wel att leden staan..!

Het is hier altijd wel een gezellige boel, dus als je ergens wilt meeten,
spreek anders af tegelijk met het alltuningteam,
iedereen is welkom....


Rmc_Jelluh

welke MC is dat bij afslag de herven...
??


xforce

ja inderdaad,
officieel mc donalds rosmalen,
groot parkeer terrein daar.
soms staan er wel 100 dikke wagens bij

Rmc_Jelluh

ken je een link plaatsen van het forum waar dit afgesproken word??
mischien wel handig..


xforce

zijn er enige megane rijders in de buurt van den bosch, die hier vrijdag te bewonderen zijn ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev