Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Dan zou ik zeggen schoonmoeder ijs koop je in de supermarkt :P

Ard Klok

Auto wassen gaat em niet meer worden met dit weer, maar gelukkig is ie al redelijk schoon geregend :q. Weliswaar vanavond waarschijnlijk wat beter weer, maar geen tijd ivm een etentje.
Voor de rest hopen op beter weer voor morgen.
Tot morgen allemaal, heb er zin in. --

p.s. Frank: Kan je schoonmoeder haar verjaardag niet vieren bij AC De Meern?

Dennis Postma

Als mijn schoonmoeder dingen van mij begon te eissen kreeg juist het averrechte effect. Dan kwam ik helemaal wanneer ik kan, en anders maar niet.  :q

Rebecca Fontijn

durf het bijna niet te zeggen maar begint op te klaren hier dus zo maar ff auto uitzuigen en toch maar even wassen ....

Rogier


Dante

Hier een enkele bui nog, maar ik ga de auto zo doen. Die is sinds de RMC meet niet meer gewassen... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik neem zowiezo een jerrycan met water mee, als het vanavond of eventueel morgen ochtend niet kan dan morgen middag pas :P

Nicole

Citaat van: Rogier op 14 juli 2012, 15:19:05
hier regent het pijpestelen :P
Opzich een goede manier om hem nu te gaan wassen. :q
Alleen voor jezelf wat minder. o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tedo

Niet wassen omdat het regent? Hier gewassen in de regen, en nu het opklaart misschien nog een beetje poetsen.  ;)

Nicole

Ik was ze juist in de regen. :)
Alleen je bent er vaak dan zelf net zo nat bij.

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Is er toevallig iemand uit deze regio die ook heen gaat? Wil namelijk erg graag heen, maar houd het niet vol om die afstand heen en terug te rijden....
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

Net ff gekeken op de TT en die geeft een ff een uur aan, dus calculeer er een half uurtje bij dus rij hier rond een uur of 9 weg (nou ja dat hou ik aan voor mijn schoonvader dat wil nog wel eens iets uitlopen ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Zo net ff de vuiligheid ervan af gespoten die er van de week op is gekomen, dus de auto ziet er redelijk toonbaar uit weer.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Hier is ie ook weer helemaal gewassen. Moet wel het dak een grondig schoonmaken zag ik.  :0

Dante

#314
Gasklephuis & stappenmotor gereinigd vandaag. Auto in de wasbox afgespoten & gewassen. Velgen ook weer schoon. Morgen nog ff poetsen op het terrein !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev