Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koentje

Ik ken er wel tegen hoor. Alleen kan het verkeert opgevat worden met kindervriend.
Michiel, ik kijk wel of er plaats is voor jou platen in mijn auto !-!

Verder heb ik er kei veul zin in.
Miss nog een ritje naar Gent doen voor de auto.

Jeremy

Nou het word geen stotteren en uitvallen op de meeting voor mij gelukkig... de auto is weer gemaakt! !-!
Ik leg in me probleemtopic nog wel even uit wat er nou dus was voor de nieuwsgierigen.
Ik heb in ieder geval nu helemaal zin in de meeting!! :grin:

Dennis Postma


Roadkill (Michiel)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 juli 2012, 00:21:41
Nou met een beetje mazzel heeft ie dan zijn nieuwe Rc wagen binnen, als Koen dan ook de ab van zijn 107 meeneemt kunnen ze ff een wedstrijdje doen :D :D

Nou de Rc wagen is binnen, maar na de nodige testritjes gister maar besloten hem niet mee te nemen, waarom nou dat heeft 2 redenen: 1 hij ging met de standaard accu al snel, maar met de 11,1v accu die we erbij gehaald hebben gaat ie echt heeeeeeeeel hard, reden 2 is dat we zometeen weer even terug gaan naar de winkel aangezien ondergetekende hem iets hard tegen een staldeur parkeerde en nu dus een onderdeel van de achterwiel ophanging uit 2 delen bestaat..... Dus we gaan ff kijken of ie dat heeft liggen (anders besteld ie het voor ons) en we gaan bredere banden met meer grip halen, de orginele roken wel aardig..... Dan kunnen we van de week nog ff lekker oefenen, ben bang als we hem morgen wel meenemen dat ie ergens eindigd in of op een auto,en dat is nu net niet de bedoeling... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Michiel wilde jij nog op een plek langs de a12 meeten om na de meern te rijden ? had ergens gelezen dat je langs duiven komt ;)

Roadkill (Michiel)

Ja vind ik prima,maar rij wel vroeg weg aangezien er aardig aan de weg gesleuteld schijnt te worden,en dan specifiek dus net de A12 :( Moet nog ff kijken kijken hoe lang het rijden hier vandaan is (Westendorp,ligt tegen Doetinchem aan zeg zeg maar) Enne ik rij wel rustig zeg maar ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Het is vanaf westervoort 50 min rijden. en er wordt vanaf veenendaal tot aan utrecht gesleutelt, het is ook echt aan te raden om daar stipt 100 te rijden i.v.m. mobiele flitsers ;) ik rij uit westervoort om 09:30 weg (moet iets omrijden i.v.m. weg werkzaamheden) ik hoor het wel als we ergens afspreken.

michelvermeeren92

ik weet niet hoe het met jullie staat maar ik heb er iig helemaal zin in! vandaag autotje nog eens goed wassen en hopen dat het weer morgen een beetje goed blijft! !-!

Karin

Ik hoop het ook, in ieder geval qua temperatuur. Zag gisteren dat het wel mee gaat vallen qua regen maar een beetje zon zou ook erg lekker zijn.

Dennis Postma

Vanavond wil ik de cabrio even gaan wassen. Gisteren heb ik 'm al helemaal uitgezogen. En nu inderdaad duimen voor een beetje goed weer voor morgen.

Maar goed of slecht weer, 3weken geleden is wel gebleken dat het ook bij slecht weer gezellig kan zijn.


Rogier

Ik ga de auto niet uitzuigen, alleen even de matjes uitkloppen :P en kijken of het vanavond droog blijft om de auto eens te wassen en anders maar niet :neen:

Xanquezer (Frank)

ben er morgen niet.


Mn schoonmoeder EIST dat ik op haar verjaardag kom...

^%*^&*$#%&(**$%@!@()* :@
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

En daar moet je de hele dag zitten?

Ik word morgen ook verwacht bij m'n schoonouders om te komen eten. De meeting duurt maar tot vier uur dus dat kan daarna nog makkelijk.

Roadkill (Michiel)

hahahaha, ben met me schoonouders op vakantie, sterker nog me schoonvader komt morgen zeer waarschijnlijk mee ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Koentje

Ik was mijn auto ook vanavond pas als het weer het toelaat

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev