Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 47

Gestart door Stefan, 27 mei 2013, 13:42:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Klopt Paul

Dit doe je niet "ff" op straat,er moet altijd gecontroleerd worden of de AFR goed is.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Is dit ook mogelijk op mijn 1.4e ej7? Dan ben ik wel geïnteresseerd.  !-!

Paul

Citaat van: Christian de Vriend op  9 september 2013, 16:45:41
Klopt Paul

Dit doe je niet "ff" op straat,er moet altijd gecontroleerd worden of de AFR goed is.

En vooral dat hij niet pingelt
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Christian de Vriend

Juist daarvoor.

Een pingelent blok wil je echt niet hebben.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Ik zou voor de 3D carbon "wrap" gaan Didi,dat vind ik nog steeds een mooie
manier om iets netjes/anders te maken,maar dat is mijn mening.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Didi, ziet er weer top uit. Ben je alleen niet bang dat de alcantara gaat verkleuren in de zon?

Roy (Coup a One)


Didi

als het goed is gaat de Alcantara niet verkleuren in de zon.
het zou kleur vast zijn omdat dit echte alcantara is. ( €150,-) per strekkende meter.  :maf:

gaat het verkleuren of laat het los, dan ga ik terug naar de stoffeerder. Garantie, noemde hij dat.  !-!

matthew

Ik vind het wel leuk staan, echter had ik ook het stukje voor de schakelaars bekleed.

Didi


-Jo-

Dirk,

ik was net even aan het kijken naar de fotos van de zuigers/wanden/koppakking. Sh*t man, das toch wel erg vette schade en ik betwijfel of dit goed gaat door gewoon zuigers te wisselen van goed naar "minder" goed.
Laat je ook ff niks wijsmaken, die koppakking is erdoor gegaan door pingelen. Die stalen koppakking is de grootste onzin die er bestaat, nu ga je de schade alleen maar groter maken als hij pingelt. Zolang de afstelling goed is zal er met een std koppakking niks mis gaan. In mijn 21 met EC blok hebben we ooit eens 3 bar boost gestampt door een foutje met de bleedvalve, niks aan het handje omdat de afstelling voldoende benzine gaf icm ontsteking.

Ik zou toch opletten want die afstelling is echt fout.

Roadkill (Michiel)

@Frank, als jij er blij mee bent, imho zijn deze wielen geen vooruitgang....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

@Michiel net wat je zegt, geen vooruitgang....

Xanquezer (Frank)

#149
klopt,  wel n stuk comfortabeler dan 40 dik.

Ritje Berlijn is erg gunstig met dikkere banden :)

Stugge vering en dunne bandjes wordt shakend de auto uit komen na 600 km...

Dus voor fftjes is het wel mooi.  o-)

Later gaat voor 1 a 2 maten dunner erop om lager te kunnen.
Getrokken banden met spoor verbreders.

komt helemaal goed  !-!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev