Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 47

Gestart door Stefan, 27 mei 2013, 13:42:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

kevinbreda

#105
Ja oke dat had ik gezien maar waarom had je hem dan niet verkocht, was toch een mooi wagentje

En wel de skirts en achterbumper op je 2.0 gezet

lúk

dirk wat super dat het beestje weer rijd  !-! ik hoop voor je dat het nu echt heel blijft. en dat je er eens lang plezier van zult hebben _o_

Dirk Kuipers


Xanquezer (Frank)


Mocht je handg zijn Robin,  kan je sleutel 17 of 19 of 21 erop slaan (in vorm slaan)
Dan krijg je ze met veel geluk en geklungel eraf. ( uit ervaring... :$ )
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Umpire (Robin)

Probleem is dat er er bijna geen ruimte tussen velg en bout is.. Iemand heeft me deze aanpak inderdaad al eerder verteld, maar het is helaas niet uitvoerbaar..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Christian de Vriend

en een gat boren,linkse draad in tappen,linkse draad bout er in,en dan zien los te krijgen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: Umpire (Robin) op  2 augustus 2013, 22:59:22
Probleem is dat er er bijna geen ruimte tussen velg en bout is.. Iemand heeft me deze aanpak inderdaad al eerder verteld, maar het is helaas niet uitvoerbaar..

Had je dit al bekeken Robin :? http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=17595.msg327612;topicseen#new

Umpire (Robin)

Heb ik gezien roy, thanks! Ik ga er morgen eens even goed naar kijken!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roy (Coup a One)


Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dirk Kuipers

Volgens mij heeft elke set slotbouten een uniek nummer en kun je bij de leverancier "gewoon" een nieuwe bestellen met jouw nummer. Dat nummer staat als het goed is op die dop.

En anders doen wat Christiaan zegt inderdaad.

Umpire (Robin)

Het is al een andere sleutel ondertussen dus er staat geen nummer op, zit echt te kl*ten met die dingen. Morgen gaat een vriend van ons er een bout op lassen en kijken of het dan lukt. Ben benieuwd..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Christian de Vriend

@Dirk

Het zit je idd niet echt mee op deze manier,die man was dan ook niet echt schappelijk,jammer weer.

Hopelijk zit het de volgende keer mee,en kan je gaan genieten van de megane.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev