Advertenties


R Link2

Gestart door alex1968, 17 mei 2018, 23:50:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cortrans

Citaat van: A110 op 24 september 2018, 22:00:27
Ik zie in de rlink store, op mijn pc,  een update staan voor mijn rlink2. Heeft iemand hier meer info over? Of al geīnstaleerd?
Yep al geïnstalleerd, maar wat er veranderd is??? Ik merk geen verschil.........
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

A110

Okey, thanks ga het deze week ook maar installeren. Zal wel ergens goed voor zijn.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

knight-rider

Die kleine updates installeert hij ook gewoon zelf, zonder dat je moet zitten prullen met een usb stick.

R.J. Mulder

Citaat van: adinsx op 18 mei 2018, 09:35:35
De app die je bedoelt alex is er nog niet. Je bedoelt een app waarmee je de status van de auto kan zien, locatie, etc? Heb ergens gelezen dat die is uitgesteld tot Q1 2019 omdat de website van Renault NL nog niet responsive / er klaar voor is.

Ik heb inmiddels wel de my renault app voor IOS. Je zou hiermee ook oa de status en lokatie van je auto moeten kunnen opvragen. Het heet wel My Renault app maar inloggen met mijn My Renault account word helaas niet geaccepteerd.

Cocoon

Dit is gekoppeld aan de site my.renault.nl.

Hiermee kun je geen directe verbinding maken met je auto om bv online de status uit te lezen zoals km stand of onderhoudsinterval.
De onderhoudsinterval wordt op de site geschat op basis van handmatig ingevoerde km stand in relatie tot de tijd.

R.J. Mulder

Dus deze app heb ik eigenlijk niet zo veel aan?

adinsx

Klopt, alleen EV-rijders (Zoe) kunnen op dit moment hun laadstatus e.d. zien. De koppeling met de gewone modellen is inderdaad wel beloofd (en beschreven in de handleidingen) maar is er nog altijd niet.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev