Advertenties


update Rlink2

Gestart door gia, 21 maart 2017, 21:31:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

$l@k!

Zoals al gezegd in ander topic... compleet "normaal"... ik heb hetzelfde probleem.
En in ander topic even vermeld dat je de rlink 2 topics eens moet nalezen en dan vind je veel tips en antwoorden ;)

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=21495.0

pagi

#16
Ik heb gisteren mijn bose sw opgehaald  :woohoo: :woohoo: :woohoo: en ben me nu aan het verdiepen in het R-link 2 systeem.  !-!
Eerst een R-link 2 account aangemaakt, SD kaartje met FAT32 geformateerd, 2 minuten in de auto gedaan, weer in de LapTop met daarna de melding dat de SD kaart minstens een half uur aaneengesloten in de auto moet worden aangesloten.

Nu valt me het volgende op....

Wanneer ik mijn I-phone 7 koppel aan R-link 2 via Bluetooth en oplaad met de 12V aansluiting kan ik gewoon (DAB+/ FM) radio luisteren en gebeld worden via R-link 2 maar kan ik geen Spotify streamen vanaf mijn telefoon.

Wanneer ik mijn telefoon rechtstreeks aansluit op 1 van de 2 USB aansluitingen van de auto geeft deze gelijk aan dat de koppeling met de SD kaart word verbroken en word de Bluetooth verbinding verbroken zodat ik via R-link 2 niet meer kan bellen.

Met Apple Car Play kan ik dan wel bellen en uiteindelijk na het bedienen van de home knop van het R-link 2 systeem kom je weer bij de Tom Tom navigatie zodat eea wel mogelijk is.

Mijn vraag is nu, wanneer je via Apple Car Play werkt, de verbinding word verbroken met je SD kaart word deze dan ook niet meer voorbereid in de auto als je minstens een half uur aaneen gesloten rijd?

Is er ook een mogelijkheid om bij het opladen op de 12V aansluiting met verbinding via  Bluetooth Spotify te streamen zonder gebruik te maken van Apple Car Play?

Wanneer het weer het toe laat schiet ik een plaatje  ;)
Verstuurd vanaf mijn Motorola Micro T-A-C Classic

Edwin

Overigens hoef je de motor niet te laten draaien hoor. Af en toe het geluid van de radio wat verstellen is voldoende om het systeem niet automatisch uit te laten gaan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev