Advertenties


Foto's van je nieuwe aanwinst

Gestart door Manutan, 29 mei 2016, 12:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LaTiNo156

Mooie auto's mensen. Zijn er inmiddels niet nog meer leden met nieuwe auto's?

De megane staat momenteel op nr 1 om begin 2017 mijn Ford Focus op te volgen.
Ik twijfel nog tussen de Bose of GT-line uitvoering (lekker stuurtje, sportstoelen, mooiere achterbumper, blue iron!).
Ook moet ik nog kiezen tussen de 110pk diesel met EDC of de 130pk benzine met EDC die nu net uit is.

Ook zit ik er aan te denken om achteraf leer in te bouwen, heeft iemand daar nog recommendations voor?

maxijazz

Ik heb sinds een paar weken een Megane Estate GTline Blue Iron 110 DCi EDC of in welke volgorde dan ook  ;)
en zou ook graag een paar fotootjes posten maar ik heb echt geen idee hoe ik deze in deze post kan krijgen, toch het een en ander geprobeerd en opgezocht maar heel intuitief werkt het niet, haha, althans dat denk ik, want het kan ook aan mijn onkunde liggen  8)7

Tedo

De foto's moet je uploaden op een hosting site als Photobucket, en dan de link van de foto tussen de tag {img} en {/img} plaatsen (waarbij de { en } een [ en ] moeten zijn.
Of je klikt op het foto pictogram (met Mona Lisa).

Nikk

Maxijazz,

Probeer dit eens:  http://nl.tinypic.com/

Je hoeft je niet te registreren / in te loggen. Uploaden en code in je bericht plakken
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Nikk

#34
Ik zal het een keer voordoen:




Het werkt ook voor een wat oudere Megane  :q
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Nikk

Geef mij die Crepescule blauwe MET wielen maar Tedo  :) :)
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

marcelca

Nog niet in bezit ( word maandag de 27ste afgeleverd ) maar wel foto`s van mijn auto bij de dealer die net binnen gekomen was van transport, hij was behoorlijk vies van transport maar vind het toch al een plaatje ( niet geheel objectief natuurlijk )

Het is een megane IV GT estate 205 EDC en ga een prive rijden

al een heel complete auto maar nog wel een paar opties:

- 18 inch wielen
- headup display kleur
- elektrische handrem
- bose premium audio ( meer speakers en subwoofer )
- auto park incl achteruitrijcamera ( eigenlijk alleen voor de camera maar deze kan je niet los bestellen )







gjcvro

Blijft ook wel een erg mooie kleur!

mark29

Netjes!
Nieuw is altijd erg vies, zal je verbazen.
Interieur vol elastiekjes, papier, ramen vol vette vingers, vaak ook vliegroest plekjes van treinsporen.
Elke auto moet gewoon goed gecheckt worden en gereinigd, de ene is redelijk netjes de ander een drama.
Maar dat doet jouw dealer altijd voor aflevering, als ze een normaal protocol hebben.  8)7

marcelca

Ik heb er het volste vertrouwen in dat ie netjes word afgeleverd, interieur vond ik opvallend schoon, ook de ramen waren opvallend schoon, buitenkant was wel vies maar dat vind ik niet zo raar met een stukje trein een eind met de boot en de laatste 250km op een autotrailer

Daan

Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Nikk

Zag er vandaag eentje in deze  blauwe kleur op een grote parkeerplaats. Is echt een pracht auto, springt er op een parkeerplaats helemaal uit.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

marcelca

Is idd niet echt een anonieme kleur :) maar ik hou er van en ben blij dat ik hiervoor gekozen heb.

Bij de dealer staat ook een grijze GT estate en een witte GT hatchback, en vooral de grijze is wel echt een beetje de " grijze" muis

A110

Zucht...... ben jaloers.
Schitterende wagen, ben benieuwd hoe deze motor zich gedraagt.

Veel veilige kilometers gewenst.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

MeganeScenic1.9dCi

Mooie wagen.. ik ben ook fan van de station of beter gezegd Grand Tour uitvoeringen. Is dat zilveren / witte stuk bij de dorpel om instapschade tijdens transport te voorkomen of zit daar een extra accent?
Ik vind de zilveren accenten trouwens erg geslaagd..o.a. de spiegels en aan de neus
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev