Advertenties


Hands free kit origineel Renault

Gestart door FS, 1 februari 2016, 21:07:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FS

Beste ,

Ik heb een Megane III grandtour 1.5 diesel van 2010 ....origineel liet ik bij de bestelling de hands free kit inbouwen in de fabriek .Ik kan dus contact maken met de GSM via de blue tooth .Tot vorige week werkte alles nog goed ...op het radio display zie ik dat er connectie is tussen my radio sat en de gsm . dan druk ik op telefoon toets ( op de bediening auto radio ) dan kom ik in het GSM telefoonboek ...te zien op het radio display  ...verder kies ik dan Alfabetisch de Letter van de desbetreffende persoon ...draai dan aan de ronde knop voor de juiste persoon ....dan druk ik op de ronde knop  ..en dan gaat hij de desbetreffende persoon bellen . En deze laatste handeling doet hij nu niet meer !!  hij belt dus niet  .......Als ik vanaf de gsm  het nummer ingeef en op de gsm het knopje indruk , gaat hij wel bellen ..ook via de blue tooth .  Heb al via de auto radio ...terug fabrieks instellingen gekozen en dit verandert niets , ook alle zenders,tijds aanduiding enz . blijven onveranderd .  Dus wie weet raad

met dank

mark

Kun je het beste even langs een dealer gaan.
Laten uitlezen, en misschien is er een software update voor de radio beschikbaar.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev