Advertenties


3e remlicht waar kopen

Gestart door J.Jansen, 28 juli 2013, 16:55:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.Jansen

Beste allemaal,

Ik heb de laatste tijd veel onkosten gehad aan mijn renualt megane II privilege luxe.
Ik ben inmiddels bijna € 2000,- kwijt aan defecten. Nu heeft mijn 3e remlicht (de laatste 2 ledjes) het net ook begeven. Ik heb het aal doorgemeten, en het blijkt echt de ledlampjes te zijn. Er zit absoluut geen breuk in de kabels.

Wie weet waar ik er 1 voor een schappelijke prijs kan kopen. Ik heb er namelijk maar 1 gevonden en deze was toch weer € 70,- en aangezien ik nu wel een keer genoeg heb geinvesteerd vind ik € 70,- toch weer een hoop geld :-P

Wie o wie heeft er 1 voor mij te koop, of wie weet een adresje waar ik deze goedkoop zou kunnen bestellen.

Alvast bedankt voor jullie tips.

groetjes John

Lennart

Hi John,,

Vervelend dat je zo veel kosten aan je auto hebt gehad..
Nu blijven auto's altijd wel een kostenpost.. Maar deze bedragen zijn nooit leuk!!

Ik weet niet of het makkelijk / mogelijk is om de defecte ledjes eruit te solderen en hier nieuwe te plaatsen?
Dan ben je namelijk voor een paar euro klaar (kost alleen even wat tijd)

Anders zou ik even bij een demontagebedrijf kijken.. Ik denk dat je daar toch minder dan 70 euro kwijt zal zijn voor een 3e remlicht !
(je kan altijd even een aanvraag op onderdelenlijn plaatsen en zien wat je voor aanbod krijgt!)
assumption is the mother of all f*ck ups

J.Jansen

#2
Hoi lenard, bedankt voor je reactie, ik denk idd dat ik het remlicht even langs van essen ga brengen, een bedrijfje dat alles op gebied van lampjes e.d. doet. kijken wat het kost. Ik ga ook ff op onderdelenlijn kijken. Bedankt voor de tip.

Groetjes John

[EDIT]Geen berichten direct boven je citeren s.v.p. :police: :thx:

Lennart

#3
John,

Hierbij even een linkje naar onderdelenlijn.. (zoeken in voorraad)
http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/resultaat.aspx?merk=renault&model=megane&onderdeel=extra+remlicht+midden&status=gebruikt

Je kan natuurlijk altijd nog de aanvraag plaatsen (grote kans dat je daar meer reacties op zal krijgen)

Ik ben heel benieuwd welke oplossing uiteindelijk voor jou het voordeligst gaat zijn.

Mocht je het trouwens leuk vinden jezelf voor te stellen. Dat kan hier...
assumption is the mother of all f*ck ups

Tedo

John: ik ga er voor het gemak van uit dat je een hatchback hebt.

Chromen variant

Zwarte variant

Heb je geen hatchback, dan passen bovenstaande twee helaas niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev