Advertenties


K-Techracing

Gestart door Trophy RS turbo, 5 augustus 2006, 12:26:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trophy RS turbo


Hallo,

Wie weet waar er in Nederland een verdeler/importeur zit voor het merk K-techracing...kan alleen maar bedrijven in Engeland vinden...

Zou graag jullie hulp willen hebben,kan ik zo snel mogelijk mijn uitlaatsysteem daar bestellen..

en wie weet de verhouding tussen euro en pond(engelse)

bedankt


Dovski

#2
jltuning, kan ik alleen niet meer vinden in nl. website was www.jltuning.nl. Je kan ook bij onze oosterburen koekeloeren, http://www.reichhard-motorsport.com/

Racing is the game, Renault is the name. Megane is the best, forget the rest!

LVD

Je kan ook gewoon bij K-Tec bestellen hoor  Y
Het is nl volgens mij gewoon een engels bedrijf dat K-Tec heet. Ik heb daar ook gewoon besteld en het werd netjes opgestuurd.

Trophy RS turbo


Kan ik ook proberen...maar doe het normaal liever via Nederland..

is net iets makkelijker aangezien mijn engels ook weer niet subliem is...

Ben aan het twijfelen tussen het volledige 3 inch systeem of alleen de 2,5 inch einddemper...
Ben niet op de hoogte van de sound van het 3 inch systeem..

ALs iemand hier meer van weet of ook nog iets moet bestellen bij K-tech laat het even weten a.u.b

Dovski

#5
geluid van een 3 inch K-Tec uitlaat

http://s5.photobucket.com/albums/y190/rory182/?action=view&current=MEGANETURBOAcceleratemov.flv

heel veel informatie over optische- en mechanische tuning kan je vinden op www.meganesport.net
Veel engelsen rijden een Megane Sport (in tegenstelling tot nederlanders) en hebben een clubske opgericht. Op de site is echt veel info. te vinden.
Racing is the game, Renault is the name. Megane is the best, forget the rest!

Trophy RS turbo


Bedankt voor de link van de 3 inch uitlaat

Klinkt echt super :P :P
En dat engelse forum ben ik ook al actief sinds gister...inderdaad veel info te vinden.

Helaas heb ik geen visa card om rechtstreeks bij K-tec te bestellen ;(

Dus ga proberen om morgen iets te vinden,waar ze hem kunnen regelen voor mij.

EN dan hopen dat dit gaat lukken...

Dovski

Ik zou hem door je dealer laten bestellen (bij K-Tec of reichard motorsport in duitsland). Betaal jij aan hen op moment dat je op gaat halen.

Mijn dealer Van Kerkhof & Visscher was hier ook toe bereid.
Racing is the game, Renault is the name. Megane is the best, forget the rest!

Trophy RS turbo


waar kom jij vandaan dan dovski????

van kerkhof en visscher zit o.a vlakbij mij in Culemborg...je hebt meerdere vestigingen maar allemaal in mijn omgeving

gr,

Dovski

ik woon in Tiel am Waal  :q
Racing is the game, Renault is the name. Megane is the best, forget the rest!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev