Advertenties


Terugroep actie ruitbediening

Gestart door Jeroen, 19 september 2005, 08:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Zou kunnen, of het is al gedaan toen je auto er een keer toevallig  :angel: was.

RdW

Citaat van: riCChard op  9 oktober 2005, 02:47:19
ja werken moet je :)
Maar zonder gekheid ik heb niets gehad nog. Misschien om dat het een cc-tje is. ???

ja die cc-tjes hebben weer andere problemen... :)

dak alweer lekvrij... ;D

riCChard

@ Jeroen; Zou kunnen, hij heeft er vaak genoeg gestaan ivm lekkage. Dus momenten genoeg om het uit te voeren.

@ Remco; De bestuurders kant is voor de zomer helemaal opgelost :D Maar merkte dat de passagiers kant nu wat lekte. Het komt niet met bakken naar binnen vallen, vervelend is het wel die paar druppen. Ze hebben het dak opnieuw afgesteld zodat het goed moest zijn ???, kortom probleem verplaatst :-\

ivo

Ik heb laatst ook een brief gekregen , dat het raammechanisme moest vervangen worden. Ze hebben het laatst vervangen , merk geen verschil , maar zal wel nodig schijnen te wezen.

MadMike

Is dit voor alle raammechanisme of alleen de handbediende?
Heb nog geen brief maar heb mijn megane 2 (1.9 DCI uit 2003) pas 3 weken dus misschien moet ik maar gewoon even langsrijden.

Jeroen

Of het is al gedaan.

Even bij de dealer vragen of ze in de computer willen kijken of het al gedaan is.

RdW

Handbediend, zoals in draaien met de hand... 8)7

GVR

Mijn ramen zijn vingerbediend.

MadMike

Citaat van: Remko de W. op 10 april 2006, 17:11:38
Handbediend, zoals in draaien met de hand... 8)7

HAHAHAH

Schot voor open doel :)

Meganez

Mijn schoonouders rijden ook een megane 2, hun kwamen vorige week ook ergens te staan dat hun raam niet meer omhoog wilde. De renault service monteur kwam langs om hem omhoog vast te zetten en ze heben voor na het weekend een afspraak bij de renault dealer staan. De service monteur wist hun al te vertellen van de terugroep actie. Bij het maken van de afspraak wisten ze er bij de renault dealer echter helemaal niks van af. Ze hebben ook nooit een brief gehad. Is dat niet heel erg vreemd? Neem aan dat het nu wel nog gewoon onder garantie moet vallen ondanks dat ze er bij de dealer niks vanaf weten..

GVR

Dit valt inderdaad onder garantie.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev