Advertenties


RMC NIEUWJAARSRECEPTIE 28-01-2007 IN NIJMEGEN

Gestart door Michel Cijs, 12 december 2006, 20:45:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Net ook maar even het geld over gemaakt. Heb er weer enorm veel zin aan mensen  !-!

Michel Cijs

#76
de laatste dagen......zondag gaat ie dicht de inschrijving

de teller staat op 22 auto's, 30 personen en 20 karters.

Acceptabel, maar er mogen er nog veel meer bij!

Dus aarzel niet en schrijf je in ;)

Michel Cijs

Citaat van: Dennis Postma op  8 januari 2007, 10:39:49
Net ook maar even het geld over gemaakt. Heb er weer enorm veel zin aan mensen  !-!

als alle karters die even willen doen, zover nog niet gedaan, dan is het allemaal weer vlot rond ;)

Michel Veltman

10 karters...zijn er weleens meer geweest volgens mij  :?
nouja lege baan is wel handig voor de tijden  :q
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Meganez

Ik heb besloten dat ik toch niet ga..
Mijn megane staat dan waarschijnlijk nog steeds stil omdat deze op dit moment nog ongekeurd is (dus ook onverzekerd). Daarbij heb ik het dan heel druk met de afronding van een aantal projecten op school voordat het nieuwe kwartaal (en mijn stage) begint. En omdat ik de megane ook zsm wil verkopen zodra deze gekeurd is, is het sowieso minder interresant en de meeting is nou ook niet bepaald om de hoek.

Ik wil daarom kijken of ik de kalenders af kan geven aan iemand uit de omgeving van Rotterdam. Alle kalenders zitten al in een enveloppen waar de namen van iedereen die er nog 1 krijgt al op staan. Verder zitten deze samen met de 10 kalenders die de club nog heeft aangeschaft in 1 doos. Mijn vraag is dus of iemand uit de omgeving van Rotterdam mijn doos (met kalenders  :q) over wil nemen om op de meeting de kalenders aan de juiste personen uit te delen..

Jacob

Nils, jammer dat je niet meegaat (en natuurlijk dat je de megane zsm wil verkopen)  ;(

Maar ik wil de kalenders best meenemen naar de ALV hoor (woon zelf in r'dam-Kralingen), geef maar een gil via pb wanneer jouw het beste uitkomt.

Greetz,

Jacob.

Michel Cijs

met 24 auto's en 37 personen sluit deze avond de inschrijving Y

allen tot dan!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Kj

Eh, ik heb een klein probleempje. Ik kan niet..... Dus meld me bij deze af. Blijkt dat ik een verjaardag en een doopfeestje heb  8)7

Maar iedereen die dus wel gaat, veel plezier!!!  !-!

Michel Cijs

jammer, maar begrijpelijk

toevallig lees ik het forum veel, maar afmeldingen gaarne via michelcijs@meganeclub.nl


Kj



dennis (red-devil)

ik zal er ook niet zijn  :neen:
probeer bij de rest van de meetings er wel bij te zijn  !-!
Red-Devil

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev