Advertenties


17-18 Februari Explosive Cartuning Show, Jaarbeurs Utrecht

Gestart door Michel Cijs, 20 november 2006, 19:31:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

leuke foto's ziet er goed uit !-!
jammer dat ik er niet bij kon/mocht van Automaxx, maargoed als alternatief dit x even voorrang gegeven aan de studie ;)

hopelijk volgend jaar wel weer ff langs...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


peterachterop


Michel Cijs

#78
simone is er vaak wel ja  Y

maar volgens mij was dit haar laatste keer als promo meisje

RaymondTroost

Ja! het was een leuke show.. Maar 1st ff de verwarring verhelpen, Mijn auto was die met die grove metallic en nee ik ben ook niet van RB cartuning.. 8)

De meganclub stond er ook leuk bij op een best wel leuk punt, @ Ferdi appart kleurtje man, ik vin het heel erg wennen :q maar zker een mooie showauto...

Het enige minpuntje vondt ik ook de belichting vooral waar ik stond was het licht niet al te best... Al met al heb ik een leuke show gehad, met veel positieve reacties Y

Timo Zuiderduin

Citaat van: Michel Cijs op 19 februari 2007, 09:47:06
simone is er vaak wel ja  Y

maar volgens mij was dit haar laatste keer als promo meisje

houdt ze het vanaf nu bij TV-werk?  :x

MB82

 :D

La Beaute Verte: Op 1 of andere manier had ik een link gemaakt tussen jouw megane en RB-cartuning, Whoops ;) Wel mooie wagen !-!

Paul B.

@La Beaute Verte, ondanks de slecht belichting kwam ik net deze erg
fraaie pica's tegen op Automaxx. NICE  !-!





Ferdi

Citaat van: La Beauté Verte op 19 februari 2007, 10:29:39
Ja! het was een leuke show.. Maar 1st ff de verwarring verhelpen, Mijn auto was die met die grove metallic en nee ik ben ook niet van RB cartuning.. 8)

De meganclub stond er ook leuk bij op een best wel leuk punt, @ Ferdi appart kleurtje man, ik vin het heel erg wennen :q maar zker een mooie showauto...

Het enige minpuntje vondt ik ook de belichting vooral waar ik stond was het licht niet al te best... Al met al heb ik een leuke show gehad, met veel positieve reacties Y

OK! Dat was de jouwe dus... ziet er ook erg dik uit hoor!

RaymondTroost

haha.. idd, die foto's heeft een maatje van me gemaakt.. echt super mooie foto's.. en iedereen bedankt voor de complimenten.. _o_

RaymondTroost

ik vind deze toch wel heel erg mooi hoor :9~




Die van jou mag er ook wezen hoor ferdi, heel appart :q



RaymondTroost


Michel Cijs

#89
Hierbij een impressie van ECTS 2007  !-!

Helaas wel in 2 stukken ivm de max toegestane mb's op Youtube

part1: http://www.youtube.com/watch?v=lt1T6CqV2ps
part2: http://www.youtube.com/watch?v=L6snmSbQgaM

have fun  :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev