Advertenties


megane estate blue majorelle

Gestart door Feskens, 15 augustus 2012, 15:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Feskens

All,

Ik ben van plan een megane estate te bestellen met de blue majorelle kleur. Nu kan ik op internet erg weinig duidelijke fotos vinden van die kleur (als je het op de renault site aanklikt komt de kleur helemaal niet overeen, en een twingo (via google afbeeldingen) is wel handig om de kleur echt te bekijken maar ik wil hem graag op een megane zelf zien. Hebben jullie wat fotos voor me toevallig die representatief zijn? Het gaan om een nieuw model trouwens

Alvast dank!

therion

#1
Volgens de beschrijving bij de foto's is dit de kleur blue majorelle:



Heb nog geen estates kunnen vinden...

edit: toch een gevonden:


Renault Megane RS 265 cup

Dennis Postma

Die laatste is geen estate maar een 5 deurs HB.

Tedo

Dat is toch gewoon de standaardkleur blauwmetallic van de GT (line) versie?
http://www.autoweek.nl/autoreview/33800/renault-megane-estate-dci-110-eco2-bose-2012

Die zie je best vaak rijden (na de zwarte, witte en grijze dan).
Vanmorgen zag ik er een in een heel donkergroen metallic, da's pas origineel. Maar moet je van houden natuurlijk.

matthew

Die link is geen gt line.Staat niet in de grill.

Het is een nieuwe kleur.
Wij hebben er toevallig een estate staan in die kleur.
De kleur van de gt line is wat donkerder blauw.

Tedo

Klopt, die link is geen GT line (DRL zit daarbij ook niet onder de koplampen en velgen en bumpers zijn anders). Het is een Bose edition, maar het is wél de gevraagde kleur.

Feskens

De GT-line is idd een andere donkerdere kleur, daar was ik al achter. Maar ik ga geen andere uitvoering kiezen voor alleen de kleur. Maarik zie hier de goede kleu inderdaad wel langskomen maar niet het model wat ik dus heb....(megane estate collection ECO2 diesel)

Tedo

Die Autoweek link die ik hierboven postte laat een Estate in die kleur zien  Y
Hoogstens zal jij andere velgen hebben.

Feskens

ahjah dat is hem inderdaad! thnx! Fijne gedachte dat ik hem zo op een foto ook nog wel erg gaaf vind! Weer eens wat anders dan zwart of grijs dacht ik zo...

Tedo

Een opvallend kleurtje!  Y

Tegen de tijd dat ik er een kan betalen met 2.0 TCE ga ik voor een witte (volgens huidig inzicht).

mark

Ik vind ze het mooist in het blauw !-!
Ik heb er altijd wel aardig wat bekijks mee als ik er eentje moet aftanken voor een afleverings beurt
(en nee dat komt niet door mijn rijstyle) In het blauw valt zo'n auto lekker op !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev