Advertenties


radio

Gestart door fusion, 15 september 2012, 14:25:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fusion

goede middag all

ik wil een nieuwe radio in bouwen in me megane cabrio . maar dan met behoud van de stuur bediening , welk merk moet ik dan hebben ? om alles werkend te houden
ook display

mvg

Fusion

Stony (Robert)

ik heb zelf een Pioneer headunit met n apart kastje achter mn radio (ook pioneer ;)) zodat mijn stuurbediening + dashboarddisplay blijft werken ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

erik_bos

Ik heb zelf sinds kort een Eonon 1310 gemonteerd. Heb geen bediening op 't stuur zitten, maar de mogelijkheid is wel op de unit..

fusion

hebben jullie mischien een link om te kijken naar de radio ? want ik wil eigenlijk ook usb hebben op die radio .. btw thnx voor de reacties

erik_bos

http://www.eonon-nederland.nl/webshop/1-Din-Navigatie/1-DIN-Autoradio-met-Navigatie-Eonon-G1310E.html
Nadeel is alleen wel dat het scherm als het ware bijna rechtboven de radio uit komt. Daardoor past de radio niet volledig in de inbouw maar moet hij een klein stukje naar voren. Anders zit het middenconsole in de weg.

matthew

Vele merken hebben deze optie wel,pioneer,kenwood,jvc,alpine etc.
Je moet voor allen een aparte module bij kopen om de stuurwielbediening werkend te hebben.En deze module kost vaak een 50-80 euro.
En dat komt dus nog bij de aanschaf van de radio.

erik_bos

Dat hoeft bij de Eonon niet :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev